tirsdag 9. juni 2009

Islam – eit terroristsyndikat



Muslimar har i fleire århundre jakta aktivt på jøder. Territoria som vi kaller Gaza og Vestbredda var okkupert av muslimar i fleire tusen år før jødene tok det som var deira under seksdagerskrigen. Sidan har dei jødiske busetnadene verte utsette for eit av dei meist groteske massedrap historia har sett maken til, med steinkasting, granatar og spionverksemd over landegrensane. Ein kan undre på om det er eit nytt Holocaust vi er vitne til.

Altruisten, filosofen og menneskerettforkjemparen Mona Lewin har samanlikna muslimane sine aksjoner mot Israel med ”Ein flokk skabbherja hyenar som angrip ei stolt, vakker løve.” (Aftenposten, 2.4.09). Og hu trekk vidare parallellar til denne metaforen: ”Kva for dyr har dykk meist sympati for? Hyene eller løve? Tenk på det før dykk uttalar dykk om Midtaustenkonflikta!” (ibid.) Det er mykje sant i det Lewin legg fram. Personleg har eg nok meist hjarte for løva, men her i Noreg verker det som om folket, innstendig og utan skruplar, vil at hyenene skal få fråtse i kjøtt, - åtslar og levende vilt.

I den andre leira sitt antisemittar som Kåre Willoch, Jostein Gaarder og hunden Drillo ”Drillo” Olsen, som utnytt eit kvart høve til å hylle Holocaust og alt det stod for. Vi har sett det på TV. Vi har høyrd det på radio. Avisene går av skaftet i sine svertande framstillingar av jødedom og staten Israel. Og no har det også skjedd, i samband med den muslimske terrorfesten på eit hotell i Pershawar. Verken Dagbladet eller VG skriv kritisk om desse aksjonane, kor minst elleve har mista livet, deriblant ungar og kvinner. Dei oppgir tørre fakta, og viser meir entusiasme når det gjeld hyllestar av idrettsfolk og jazzmusikarar. Er det ikkje media sin rolle å oppdra? Bør ikkje avisene, når dei skriv om det forferdelege som har skjedd, vise at dei tek standpunkt i saka? Men i artiklane eg har lest om saka står det ikkje eit kløyva ord! Sanninga er at media er minst like antisemittisk, muslimvennleg og hatsk mot fridom som det nasjonalsosialistane var under krigen (Watson, 1998). Det er naturleg å spørre seg om vi ikkje står ovanfor eit gedigent jødehatsk komplott. Det er difor viktig at vi står saman, vi som meiner at fridom og kjærleik skal vere basisverdiane for eit samfunn.

Nokre gonger ser eg klare paralleller til filmen Fluga 2 ifrå 1989, som i korte trekk handlar om ein gut som er isolert ifrå omverda, i påvente av at han skal forpuppe seg, bli til ei larve, og dernest ei fluge. Det heile skjer på eit laboratorium. Guten trur alt er normalt, heilt til han får symptomar som ikkje er til å ta feil av. Men før han kjem til det her stadiet, er det ei minneverdig scene midtveis i filmen kor guten må gjere av med eit hundebeist, så ofseleg og grueleg i pelsen at eg riktig frys på ryggen når eg no tenkjer på det. Og eg spør: Er ikkje dette eit bilete på Midtaustenkonflikta? Er ikkje media ein gut på veg til forpuppinga? Og hunden – er ikkje det måten media framstiller Israel på? Eg berre spør…

16 kommentarer:

  1. Det er passe drøyt å påstå at Kåre Willoch er en jødehater. Mannen er saklig og objektiv i sin kritikk av staten Israel, en stat som gjør forskjell på sine egne statsborgere. Jeg stiller meg midt i mellom i den pågående konflikten mellom palestinere og jøder i Midtøsten, men mener at man må kunne mene noe i debatten uten å bli beskyldt for å være jødehater eller venstreraddis.

    SvarSlett
  2. En faktafeil her - Islam har ikke fantes i flere tusen år (Mohammed ble født omkring år 570 e.kr.)

    SvarSlett
  3. er nok andre en meg som ser ironisk på din profilbeskrivelse, hvor du skriver: at du er utrolig glad i mennesket, uansett RASE eller utsene. ALLE dine innlegg er gjennomsyra av kjærlighet. haha, hvor er kjærligheten i dette innlegget? personangrep og til de grader islam hat. å sammenligne terrorister med muslimer i denne grad er som å si at alle kristne er ku klux klan.

    SvarSlett
  4. Det er ikke alle muslimer som er terrorister, men alle terrorister er muslimer.

    SvarSlett
  5. Anonym 09:32 - En smule feil..Hva med ETA i Spania? De er også terrorister.

    SvarSlett
  6. Tru, håp og ensidige innlegg. Det er det denne bloggen burde hete.

    SvarSlett
  7. hihihihi...Fluga 2 frå 1989?????

    SvarSlett
  8. Børge...å sammenligne muslimer med skabbete hyener...er det et innlegg gjennomsyret av kjærlighet?

    SvarSlett
  9. og akkurat den kjærligheten...er det den du har lyktes med å utspre i Rwanda, Somalia og Kongo?

    SvarSlett
  10. noe sier meg at Børge ikke har rent ned dørstokkene i kinoene akkurat, men de filmene han har sett har til gjengjeld gjort kolossalt inntrykk...

    ``Men før han kjem til det her stadiet, er det ei minneverdig scene midtveis i filmen kor guten må gjere av med eit hundebeist, så ofseleg og grueleg i pelsen at eg riktig frys på ryggen når eg no tenkjer på det. Og eg spør: Er ikkje dette eit bilete på Midtaustenkonflikta? Er ikkje media ein gut på veg til forpuppinga? Og hunden – er ikkje det måten media framstiller Israel på? Eg berre spør…
    ``

    Hohoho...dette er ofseleg kraftig kost Børge...u saved my day man!

    SvarSlett
  11. Du er herved invitert til å bli medlem av gruppen min på Nettby Børge, det finnes allerede et par kristne der, så der vil du ikke føle deg ensom...velkommen skal du være!


    http://www.nettby.no/community/thread.php?id=3860338&community_id=594170

    SvarSlett
  12. den gruppa er full av strie og vrangvillige syndere og ukristelige vriompeiser, så der har du virkelig sjansen til å gjøre storfangst gjennom å omvende noen av de arme fortapte sjelene der...

    SvarSlett
  13. Kostelig moro gitt. Men pass på så du ikke drar det for langt, da skjønner flere at dette bare er humor (ok, kanskje ikke den beste humoren, men uansett et interessant eksperiment). Vær spesielt forsiktig med sitater som ikke er riktige.

    SvarSlett
  14. å Børge ER ikke ekte nei...faen det var synd...jeg syntes han var en strålende festlig karakter...

    SvarSlett
  15. Eg likar fred bedre enn krig eg. Sånn er eg....

    SvarSlett
  16. Islam kom på 600 tallet.. sånn ca da.. så hvordan muslimer har kunnet jaget jøder i flere tusen år skjønner jeg ikke.

    Det her innlegget er rasistisk og fordommene dine kommer tydelig frem. Du kaller deg en mann av Gud, men du må jo vite at Islam stammer jo fra Kristendom akkurat som Kristendom stammer fra Jødedommen. Vis litt respekt for andres tro.

    Det er mange som har misbrukt Islam, men Koranen, akkurat som Bibelen er en bok som handler mer om kjærlighet enn noe annet. Det er mye forkastelig som står i Bibelen også, og veldig mye trist som har blitt gjort i Guds navn.

    SvarSlett