tirsdag 9. juni 2009

Rufus

For å møtekomme krava til kvalitet her på bloggen, har eg kikka meg litt rundt, båe i aviser og på TV, på jakt etter idear og innspill ifrå meir etablerte medium, anten det er fjernsynsfilmar eller baksida av VG. Og når eg har agitert såpass sterkt for kjærleik som eg har gjort, hender det at ein mister auge for moro underveis. Ein gløymer å vere eit leikent menneske. I denne posten, som skal vere fast kvar veke, introduserer eg landstrykaren Rufus, som ikkje let eit høve gå fra seg til å kome med humoristiske skråblikk på siste vekes nyheiter. Det er viktig å kunne flire litt iblant, mellom slaga.

Dagens Rufus



"Mullah Krekar har på ny ramma det norske samfunnet med vranglæra si. Eg håper han døyr av kreft!"



9-6-09 - Rufus

8 kommentarer:

  1. Han Rufus kan jaggu få sagt det! Hehe...Eg må no flire også

    SvarSlett
  2. Hehe, ja den satt! Snakk om å treffe spikaren på hovudet!!

    SvarSlett
  3. Hå hå! Han Rufus er litt på kanten, ja! Fint at du slengjer inn litt humor!

    SvarSlett
  4. Jeg kan ikke finne Rufus på skattesøk, er du sikker på at han eksisterer? Finner ikke Mullah Krekar eller Børge heller...
    Men jeg fant meg selv da, så det er ikke så ille med meg og min eksistens.

    SvarSlett
  5. YAY! Fifth post!

    SvarSlett
  6. Kva tykkjer du Børge, om Frp og Krf?

    SvarSlett
  7. og jeg som ikke trodde du kunne synke lavere så spøker du om kreft.. Jeg er tom for ord. At en voksen man( viss du faktisk er den du sier du er) kan spøke om noe så alvorlig og noe som påfører veldig mange mennesker smerte og sorg er helt uforståelig. uansett hvor mye du missliker muslimer eller Mullah Krekar eller hvem som helst så synes jeg at å spøke om noe så alvorlig drar deg veldig ned på modenhets skalaen. Håper du skjønner dette selv. Jeg synes synd i deg..

    SvarSlett
  8. oooooooooh, nå nærmar deg seg! Snart nytt innlegg frå Børre! Glede, glede glede, glede. Kva vil den sjuke gamle mannen finna på denne gongen? Blir nok litt meir muslim-hat håpar eg. Oioioiooiooioioioiioiiooi..... Børre! Børre! Børre! Børre! Hurra hurra hurra hurraaaaaaaa

    SvarSlett