fredag 26. juni 2009

Michael Jackson - hunden er død!


Eit av dei store symbol på pedofil propaganda og kjønnsleg kjærleik til dyr er død, 50 år gamal. Kva som forårsaka hjarteåttaket kan ein berre undre over. Sikkert er det i alle fall at pop og jazzstjerna Michael Jackson endeleg har funne ro i tilværa si, som mildt sagt har vore herja av rettsaker kring den pedofile legninga hans, hundane og apekatta hans Bubble, filmane han har vore med i, samt popsongane hans, som har handla om alt ifrå å slå folk, til å vekke døde til live.
Det vart tidleg klart for Michael Jackson at det ikkje var svart han ville vere. I løpet av ungdomstida si spara han rubbel og bit for å finansiere ein pigmentoperasjon. Og etterkvart som det kvite publikumet fann det for godt å høyre på ein jazzmusikar som var lysare i huden enn anna eksemplar som Jimmi Hendrix og Woodoo King, vaks populariteten til Jackson lik ei celledeling som har vekse seg til å bli ein svulst.
Michael Jackson fann det ofte for godt å provosere, - enten det var pedofili eller å skjære av seg andletsdelar, for så å få ein ufaglærd til å lime dei på igjen. Han levde i sektfarmen Neverland, kor han avla opp gutar på kjeks, soda, selters og peanøtter, medan han ofte lura dei ned i telegrafkontoret for å ha viljen sin med dei. Diverre var det berre i den siste tida at sanninga kom for ein dag.
Som kristen føler eg det umetteleg provoserande at såpass mange hyllar mennesket som har stått for såpass mykje lidingar. Eg snakkar ikkje berre og jazzsongane hans og pedofilien, men også om andletsskjæringa, som han byrja praktisere i tenåra på eige hand(Watson, 1999), før han igongsatte eit av dei største operasjonane (med båe den eine og den andre tydninga) på andletet sitt. Hunden Michael Jackson kjem ingen til å sakne, og i alle fall ikkje eg, som veit at Herren tek meg i mot.
Kvil i fred – I Helvetet!

101 kommentarer:

  1. Kan ikke akkurat si at det innlegget var gjennomsyret av "kjærleik" eller at "gud elsker alle barna sine". Jeg skal ikke si noe imot at det har vært spekulasjoner eller bevis på at han har vært litt for glad i små gutter, men men.. kansksje du skal revurdere "om meg" greia di! Forresten, uanset rase eller utseende, inngår også i det du har skrevet her..

    SvarSlett
  2. Du sier du er kristen? Som kristen skal du vel strengt talt VITE at det ikke er menneske som skal dømme, men Gud. Du bør skamme deg over dine holdninger til et menneske du mest sannsynlig aldri har møtt. Et menneske du aldri har kjent. Et menneste som har hatt et liv ingen andre nesten engang kan drømme om av både postiv og negativ art. DU er en skam for alt religion står for. Var jeg deg ville jeg nok heller være redd for hvor jeg havnet med din innstilling til medmennesker rundt deg

    SvarSlett
  3. Endelig non som tar fatt i problemet, Børge!! Ikke-kristne vet ikke va de prater om. Dermed Basta!

    Forresten: Skal vi ta me liggeunderlag å sånt på turen til deg på lørdan?

    SvarSlett
  4. Du kan umulig ha verken tro, håp eller kjærlighet. Slike uttalelser om mennesker du ikke kjenner bør du holde deg for god for. Hvor er nestekjærligheten og medmenneskeligheten? Og som vi alle vet, men som det virker som de fleste troende har en lei tendens til å glemme, det er kun Gud som skal dømme. Hvis det finnes en Gud, håper jeg virkelig han har fått med seg dette, og gir beskjed til St Peter om å sette kroken på Perleporten når du banker på. Fy og skam!

    SvarSlett
  5. I hvilken sang synger han om å slå folk? At en kristen person skriver dette er jo heeelt sinnsykt. Jazz er vel ikke akkurat noe jeg vil kalle musikken hans. New Jack Swing, disco, R&B, soul, pop, rock, motown kanskje, men ikke mye jazz. Du virker som et av de mens trangsynte personene jeg har lest noe av på nettet på LENGE.

    At han var pedofil er bare spekulasjoner fra oss andre. Han ble jo frikjent. Uansett, du er en kristen mann, det er ikke opp til deg å dømme noen. Du kaller han pedofil, en hund, osv. Og det virker som du har et hat mot jazz, selv om jeg ikke skjønner hva det har med Michael å gjøre.

    Han har blitt hyllet av hvite og svarte lenge før huden hans ble hvit så jeg ser virkelig ikke problemet her.Jackson 5 er jo første svarte gruppe som ble hyllet på samme nivå som andre hvite artister på den tiden. Du virker veldig bitter.
    Trist for deg. Du sier du er glad i mennesket, men dette hatinnlegget sier det motsatte. Sier litt hvordan religion kan ødelegge et menneske sitt svake sinn.

    Kanskje dit hatinnlegg er din måte å bekjempe dine egne pedofile preferanser?

    SvarSlett
  6. Michael Joseph Jackson R.I.P26. juni 2009 kl. 04:55

    Men herregud da mann!

    Jackson ble frikjent på alle punkter i pedofili saken. Du kan ikke komme her å skrive at han da er pedofil.
    Og det du skriver at han provoserer verden ved å forandre på ansiktet har vel ikke du noe med. Hvor mange millioner mennekser har ikke gjort dette i større eller mindre grad? Selv om du mener dette strider mot kristen tro eller noe sånt, så er ikke dette god nok grunn til å mislike han så sterkt som du tydeligvis gjør.
    Han ER og kommer ALLTID til å være en legende verden over i maaange mange år framover. Tilbake til det med ryktene\mistankene om at han var pedofil, så ble det bevist av en psykiater at han hadde en sykdom som gjorde at han følte seg som en 10-åring og naturlig for han, så ville han jo også være i nærheten av unge gutter som var "jevngamle". Her er et uttak fra psykiateren:
    *The assessment made by Katz, was that Jackson had become a regressed 10-year-old and did not fit the profile of a pedophile*
    Du sier at sannheten kom for en dag? Det har blitt bevist at han var uskyldig. Sjekk fakta før du skriver sånt tull. Ihvertfall i disse tider hvor hele kloden sørger, med unntak av en bitter "kristen" mann, ved navn Børge Tiller Mathiassen. Det er du som er HUNDEN her som skriver sånt piss når du ikke vet bedre!!!! RYK OG REIS GAMLE MANN!

    SvarSlett
  7. Dra til helvete med deg, han har vært mere innflytelse en den jævla JESUS du driver og henviser.
    Kristendom/religion har bare skapt krig i historisk, nåtid og framtid. Gå og sug korset ditt opp ned...........
    MVH eks. katolik

    SvarSlett
  8. Ser forresten passe pedo ut på profilbildet ditt også "gjennomsyra av Kjerleik"
    Liggeunderlag??? AHAHAHAHAHAHAHAHaaaaahhhhhh!!! good one :-)

    SvarSlett
  9. Dette viser da bare hvem som er mest dømmende og nedlatende i denne verden. Kristendommen dømmer alle andre enn seg selv. I mine øyne er dere bare en gjeng svake mennesker som ikke klarer å stå på egne bein, men må støtte dere til en gruppen. Bare å se hvordan kristendommen kom hit i landet, med vold og drap. Så ikke kom her med din moralpreken. for ingen andre enn kristenpakk kjøper den der uansett!

    SvarSlett
  10. I profilen din skriver du: "og har på desse reisene blitt utruleg glad i mennesket, uansett rase eller utsjåande. Gud elsker alle barna sine. Alle mine innlegg er gjennomsyra av kjærleik."

    What the fuck?!? Reality check?!? Er du syreskadet?!? Det er ILLE at mennesker som deg får jobbe som misjonærer. Kanskje ikke så rart at det går så galt som det gjør der nede. Jeg håper du brenner i helvete til evig tid! Jepp, vet det er Gud som skal dømme, men what comes around goes around, ditt grufulle menneske. Din hund!!!

    SvarSlett
  11. ...if what happens, as in most novels, youll die in the next chapter :p

    SvarSlett
  12. jeg velger tro at denne personen ikke eksisterer...

    SvarSlett
  13. Jeg ønsker ikke å forsvare M.J på noen måte. Men jeg kan ikke la være å gi deg en på kjeften.

    "Alle mine innlegg er gjennomsyra av kjærleik."

    Det du spyr ut av deg er alt annet enn nestekjærlighet din bedritne mørkemann. Er så glad i mennesket skriver du. Du er en HYKLER av største kaliber. Ditt liv er en vits for du er kun en kloning av det tankesettet du vokste opp med. Jeg kan unnskylde deg de første 20årene av ditt liv fordi du var ung og dum. Att du idag ikke har sett "lyset" er rett og slett mentalt latskap.

    Relgion er ett virus og du en smittebærer.

    Tore

    SvarSlett
  14. Hihi .. likte kommentaren "din hund":P

    Selv om jeg ikke skjønner hvofor det er så galt å være en hund. Et liv uten noen andre bekymringer om når du skal gå ut å drite, og når du får mat.

    Nei, Michael Jackson kjente jeg ikke, men jeg kommer aldri til å dømme han med tanke på hvor mange barn som støtter han og har møtt han. Han har gitt meg mye sorg og glede med sin musikk og det er det som er viktig for meg:) Han var en rar mann, men med et godt hjerte tror da jeg. Ikke bokstavelig talt da tydeligvis.

    Det er trist at folk uttaler seg om Michael på denne måten samme tidspunkt som han er erklært død. Du må tenke litt på familien og vennene til denne mannen.

    Jeg tror ikke på at personen som skriver dette eksisterer. Tror han som skriver det mener det han sier, men gjemmer seg bak en identitet som ikke er der.

    SvarSlett
  15. er det noen som skal til helvete, så er det du!

    SvarSlett
  16. Den som er helt uten synd kan jo kaste den første steinen....

    SvarSlett
  17. "jazzmusikar som var lysare i huden enn anna eksemplar som Jimmi Hendrix og Woodoo King".
    Dette er et kongesitat!!
    Kan du navnet på flere "jazz-musikere"?
    Som jazzmusiker syns jeg det er provoserende at du kaller MJ for jazzmusiker. IDIOT!!

    SvarSlett
  18. Death to all religions...religion sickens me.

    SvarSlett
  19. til innlegger: Idiot...

    SvarSlett
  20. ...skrev den ene pedofile om den andre...

    SvarSlett
  21. Tror denne SYKE fyren er ute etter sine 5 minutes of fame....
    -Mere får han iallefall ikke!!!!!!!


    Og kristendom eller annen religion har IKKE laget krig i det hele tatt...
    -Men i menneskets hender er selvfølgelig religion like farlig som etthvert annet våpen.

    -Det er FORFERDELIG når kristne mennesker bruker kjærlighetsbudskapet for å undertrykke....

    De er IKKE ekte kristne!!!!


    RIP Michael Jackson;jeg il savne deg STORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  22. Trodde kristne skulle gi håe.....
    -Ingen vet om hvor han havner.

    Ps: I tilfelle du ikke vet det men BARE EN flik av kappa til Sjefen er mere enn nok.
    -Tror nok du har fått tak i underbuksa hans istedet.

    Sånne som deg for meg heller til å blie humanetiker.
    -Er det meninga???????

    Husk du snakker om en som dessverre gikk bort idag,og som etterlater seg TRE barn og kone....
    -Så snakker du slik???
    -Gir du håp å dette viset???????

    SvarSlett
  23. "Alle mine innlegg er gjennomsyra av kjærleik." Kommer man lenger unna? Bra at du ikke lenger er misjonær, men føler stor sympati med de mennesker du omgir deg med og som blir utsatt for din "kjærlighet"...

    SvarSlett
  24. Jeg formelig kjenner den påståtte gjennomsyrende kjærligheten din strømme når du ber folk om å hvile i Helvetet samtidig som du understreker din egen innbilte prektighet og verdighet.

    Hva galt har hundene gjort deg forresten? Siden det tydeligvis er det verste skjellsordet du klarer å tyne frem. Ja, det stemmer; -Hunder har jo sex med dyr... Hunder gifter seg heller ikke før de har sex, og det er ikke bra. Syndige skitne vesner! De kan brenne i Helvetet sammen med artister vi ikke liker.

    Døde ikke Jesus på korset for å fri mennesket fra dets synder forresten? Jeg syns stadig jeg hører snakk om noe slikt. Men det gjelder vel bare folk som betaler avlat så det monner eller reiser ut i verden for å dele ut bibler til analfabeter som holder på å sulte ihjel. Nei, forresten. Slike prektige og perfekte mennesker synder vel aldri. Hvem var det han døde for da, hvis De Utvalgte ikke synder og dermed ikke trenger tilgivelse, mens resten av verdens syndige befolkning er dømt til evig fortapelse uansett? Ville vært dumt om han døde forgjeves...

    Tror Michael Jackson får selskap i Helvetet av en fordømmende og hatefull forhenværende "misjonær og kyrkjemann" jeg. Hvis han i det hele tatt havner der da...

    Innleggene dine er så langt ute på viddene at jeg faktisk har vanskelig for å ta dem seriøst. Fulle av hat mot alle som ikke passer inn i ditt forvrengte syn på en perfekt verden.

    Hvis det du skriver er ment på ramme alvor, og du faktisk ser verden fra en slik vinkel, synes jeg forferdelig synd på deg.

    SvarSlett
  25. Heisann, dette var morro :D
    Mye snedig prat her, så dette var skikkelig gøy. Som vanlig en smørje av religiøst svada som florerer, men man venter vel kanskje ikke mer fra slike som dette. Jaja, gidder ikke kaste bort mer tid enn nødvendig på religiøse fanatikere, hvorvidt de er kristne, muslimer, hinduister, buddhister, jøder eller hva det nå måtte være...like bedritent alt som syder utav kjeften på de alle. Bare en haug med tapere som er ut av stand til å takle det faktum at deres rolle her i livet er fullstendig irrelevant, de blir født, de har sitt lille ubetydelige blaff her i det store og hele, deretter dør de og blir til mat for maggot og åtselsbiller.
    Ville egentlig bare si at hat-blogging ikke er spesielt godkjent i noen former, om ikke det er offisielle organer som føler behov for å nedlegge krefter på å finne den eller de som står bak, så er det forholdsvis enkelt for de som ønsker det å avdekke hvem som laster opp slik dritt som vi ser i disse innleggene her.
    Temmelig enkelt å overvåke IP-trafikken til denne bloggen, og registrere IP-adressene til de som skriver innlegg, legger inn svar på innlegg, og tilsvarende.
    Koster sånn ca ingenting, krever bare viljen til å la maskinen sin stå og surre noen timer, eller ett par døgn, og så er halve jobben gjort. Deretter er det bare å sammenfatte innleggstidspunkt med pakketrafikken som har gått så er man der.
    Så for de som virkleig føler et intenst hat mot slike krapyl som bloggeren her, så er det bare å kjøre på...fysisk person og hans fysiske adresse er en forholdsvis smal sak å fastslå.
    Nettverks- og kryptoforsering er morsomt...

    SvarSlett
  26. Du bringer jo skam over alle kristene med dine uttalelser.

    Jeg tror ikke du kommer noe særlig nærmere himmelen enn han gjør...

    SvarSlett
  27. Denne mannen er nok dessverre ikke oppdiktet. Et kjapt søk på Google viser at han sprer sine "kjærlige" innlegg også andre steder på nettet. Eksempelvis på http://www.gaysir.no/forum/index.cfm?sbm=6&traadID=2106933&forumID=10 der han snakker kjærlig om homofile. Dere kan jo gjette hvilken holdning han har.

    SvarSlett
  28. Og et par andre vakre sitat fra dette flotte medmennesket: "Nokon gonger vaknar eg midtveis i natta, svett av kjærleik til mennesket, " og ikke minst dette i forbindelse med Israels bruk av klasebomber:"Men motivet til denne bruken er eg fullstendig overprove er den same: Israelittane elsker palestinarane, som sin neste, som sine brør og grannar, - og dersom vapenbruken hadde vore kva ein vil kalle kraftig, så er dette rett og slett på grunn av Israels ibuande kjærleik til det gode i mennesket." Kilde: http://borge57.blogspot.com/2009/01/fosforgranatene-ei-handling-av-kjrleik.html Vil samtidig ta sterk avstand fra anonym over her som snakker om IP-logging og intenst hat mot blogginnleggeren. Ikke synk til hans nivå, det er ingen tjent med...

    SvarSlett
  29. Hvor lykkelig jeg er over at jeg ikke er "kristen" . Og jeg tror jammen "Herren" vil slå hånden av deg når den tid kommer.. Makan til sure oppstøt og stygge kommentarer skal man lete lenge etter. Og Herren/Gud.kall det hva du vil, er vel den som har laget mest djevelskap her på jorden......styrt av slike som deg.

    SvarSlett
  30. På http://theresefalck.blogg.no/1243671636_jeg_er_ferdig.html kan dere se enda et bevis på hans grenseløse kjærlighet til medmennesket, som gjør at han våkner svett om natten osv... Han har tydeligvis engasjert advokat for å få en annen blogger til å komme med en formell unnskyldning fordi hun har satt seg litt på bakbeina etter å ha lest hans blogginnlegg. Gleder med til alle palestinere, homofile og andre grupper det er populært å rakke ned på engasjerer advokat for å få Børge til å beklage :-)

    SvarSlett
  31. Hvis det er sånn man blir av å "ta imot jesus" eller hva faen dere kaller det, så tror jeg at jeg står over.

    Religion har skapt uendelig mye mer lidelse enn det MJ har gjort. Tenk på det neste gang du reiser ned til Afrika for å rekrutere flere fundamentalister og skape grobunn for flere kriger på grunn av religionsforskjeller. Jævla hykler.

    SvarSlett
  32. Endeling noen som mener det samme som meg! Han har ikke lagt noe bra sanger de siste 20 åra, så det er like greit den herja kroppen havner i jorda.

    SvarSlett
  33. "Eg kjenner ungdom. Og eg kjenner dumskapen når eg ser han; ein tjafsgut på rundt 15 år, med pigg og hestehale, som slafsar i seg Sorbits medan Walkie-Talkien pumpar oppviglersk popjazz inn i øyregangane hans." Enda et bevis på hans kjærlighet, og selvfølgelig også hans kjennskap til ungdom som han skryter av. "Ungdom" har jo tross alt som oftest pigg og hestehale, og hører på pop-jazz i walkie-talkie. Spot on! http://vgd.no/kultur-og-fritid/spill/tema/1478588/tittel/punch-out-wii/innlegg/24453083/

    SvarSlett
  34. Kvalmere type enn denne bloggeren har jeg aldri sett maken til... Håper det bare er en dust på 13 som prøver å være morsom, og ikke en 57 år gammel religionsfanatisk "mann"... Religiøse fanatikere som han burde vært skutt ved fødsel, før de går ut og lager uopprettelig skade ved å manipulere stakkars desperate folk med sin såkalte "menneskefisking"... Jævla hykler...

    SvarSlett
  35. Kjære vene, jeg vet ikke hva jeg skal si til deg Børge. Er dette her virklig slik du er? Er det slik du velger å hedre en meget stor og talentfull musikker? Dette burde du holde deg for godt for. Har du ikke noe posiivt å si så ikke si det, hvertfall ikke i en slik samenhenge. Det passer seg aldri å herselere med døde på denne måten. Religion eller ei, det er ren folkeskikk. Jeg er selv kristen og det irriterer meg at folk som deg ødelegger for hva slags inntrykk andre ikke kristne får av kristne. For hvem er du til å dømme andre? Det er bare Gud som kjennner til hele sannheten til MJ og det er opp til han å holde dom over han. Men det irriterer meg også at andre feier alle kristne under en kam. At etter å ha lest dette innlegget så er alle kristne fordømmende mennesker fulle av hat og uten fintfølelse. Slik er det ikke!

    SvarSlett
  36. "Han har ikke lagt noe bra sanger de siste 20 åra, så det er like greit den herja kroppen havner i jorda." Jupp, la oss kvitte oss med alt dette pakket som ikke produserer noe bra, altså ungdommer med hestehale, folk som hører på jazz, homofile, palestinere osv... Lenge leve kjærligheten!

    SvarSlett
  37. Og til Chocolade: så du mener folk ikke burde få leve med mindre de utretter noe som er bra i dine øyne..? Wow, du virker jo jævlig bra tett i pæra... Sånne utsagn får det til å virke som om du ALDRI har hatt noe bra ellet intelligent å si, så DU burde havnet i jorda istedet for MJ... Jævla tåpe...

    SvarSlett
  38. "Kvil i fred – I Helvetet!" Som man høster skal man så, ikke sant? Hvis så er tilfelle, og jeg var deg, ville jeg sådd noe annet Børge.... Lurer på hvor du havner?

    SvarSlett
  39. Din jævla gnomskalle..

    SvarSlett
  40. Dette minner veldig om en historie jeg har lest. Den er å finne i Lukas 18,9-14.

    SvarSlett
  41. http://borge57.blogspot.com/2009/05/ikkje-noko-nytt-ifra-kvinnefronten.html: "Men nokon gong treng ei folkegruppe hjelp, dei treng bistand for å komme seg på rett kjøl igjen. Eg har før plassert homofile og fengselsfuglar i den her kategorien. No er det kvinnerasen sin tur." Jeg glemte selvfølgelig å nevne kvinner i samme slengen som homofile og palestinere og andre villfarne over her... For i likhet med at Børge kjenner ungdommen, kjenner han også kvinnene. Synnøve Svabøs opptreden i finalen i Eurovision, som kanskje ikke var helt på høyden på noen måte, viste nemlig hvordan alle kvinner egentlig er: "Aldri før har kvinnesinnet verte så ettertrykkeleg tverrsnitta som i dei tre timene kjeften hennar spydde tjafs og tomme ord. " Skal vi se... hvem er de neste tro? Alle de jævlene som sitter i rullestol fordi de liker oppviglende popjazz?

    SvarSlett
  42. "Alle mine innlegg er gjennomsyra av kjærleik." Veit ikke hva slags syre det er brukt her, men det virker som kjærligheten er etsa bort, og hat og bitterhet er det som står igjen.
    Jeg er sjøl en kristen og det av Guds nåde. Synes disse holdningene ikke er god reklame for den Gud jeg har vært så heldig å bli venn med.

    SvarSlett
  43. "dei jødiske busetnadene verte utsette for eit av dei meist groteske massedrap historia har sett maken til, med steinkasting, granatar og spionverksemd over landegrensane. Ein kan undre på om det er eit nytt Holocaust vi er vitne til."
    Morsom lesing da :-) Et av de mest groteske massedrap historia har sett maken til er vel tross alt nettopp holocaust, Rwanda og ikke minst Kongo akkurat nå? Ikke massedrap av isralere i midt-østen nå? Som forøvrig iflg Børde utføres med bl.a. steinkasting og spionasje? Hmmm... Er helt imot drap av jøder, ikke missforstå, men jeg synes ikke det er noe bedre at palestinere blir drept.... Hverken med steinkasting eller spionasje som iflg Børde som kjenner denne konflikten på lik linje med at han kjenner ungdom, muslimer, homofile og kvinner, er våpnene som brukes til massedrap i området.

    SvarSlett
  44. Sitatet over er hentet fra et annet av Børges innlegg som renner over av kjærlighet til alle mennesker, og forståelse for livet og verden, allerede i overskriften: Islam – eit terroristsyndikat
    http://borge57.blogspot.com/2009/06/islam-eit-terroristsyndikat.html

    SvarSlett
  45. Satan er her og har gjort krav på deg! Herren Gud har gitt deg opp og forlatt deg.

    SvarSlett
  46. "Det er ikkje noko ukjent sak, verken for kvinnesaksfolk som meg sjølv eller hatbermen på andre sida, at kvinner ikkje evner dei same tinga som menn, verken fysisk, mentalt eller på det intellektuelle plan." I am lost for words..... http://borge57.blogspot.com/2009/01/nrk-og-kjnnsdiskrimineringa.html

    SvarSlett
  47. Du er utrolig flink til å provosere, selv om det er gjort med utrolige usakligheter.
    Du har rett i at mannen har blitt beskylt for et og annet. Personlig har jeg alltid sett på MJ som en til tider ganske tåpelig vits.
    Men, mannen var god til å lage utrolig fengende musikk!
    Jeg kan ikke si jeg tilhører den siden av musikksjangeren, men sier ikke nei takk til en MJ låt i ny og ne.

    Syns du bør ta deg litt sammen og være mer saklig i dine innlegg. Du virker som en tiåring som akkurat har lært seg å skrive. Baserer "fakta" på spekulasjoner (ikke det at det er uvanlig i det store og hele, men...). Om du skal kalle deg for kristen, bør du ta deg sammen og vise nestekjærlighet istede. Tenke på familien som sitter igjen f.eks. Ingen vil savne han? kanskje ikke du, og kanskje ikke heller jeg, men utrolig, utrolig mange vil nok sitte i flere dager og grine over at mannen er borte.

    Og når det er snakk om pedofili, som MJ har blitt beskylt for mer enn en gang, og alltid blitt reinvasket for, men kommer alltid til å bli beskylt for og husket for, burde jo du som kristen kanskje se i egne rekker og peke finger.
    Kirken, og da spesielt den katolske som har sitt utspring fra det samme, har mange svin på skogen her.
    Godtar ikke slike handlinger, men når man har blitt reinvasket og frikjent burde spekulasjonene ta slutt. Ber bare om litt saklighet for en gang skyld.

    SvarSlett
  48. hadde du sagt dette foran meg ville du fått bibelen hardt i hodet tilbake.

    SvarSlett
  49. Som representant for de kristne har du lykkes med å sverte all troverdighet og håp for dere blant oss andre med fornuften i behold, og ingen Gud å skylde på - og unnskylde seg med.

    Slik atferd som du viser her hører ikke hjemme i Helvete en gang... Satan selv hadde blitt rystet av den ondskap som bor i deg, Børge.

    SvarSlett
  50. Du er ikke verdt en kommentar en gang, din lille dritt, Børge... men du fikk en allikevel fordi Djevelen selv unnet deg det.

    SvarSlett
  51. Beste trollbloggen jeg har kommet over på lenge

    SvarSlett
  52. «Den av dere som er uten synd, kan kaste den første steinen på henne.»

    "Ikke enhver som sier til meg: 'Herre, Herre!' skal komme inn i himmelriket, men den som gjør min himmelske Fars vilje. Mange skal si til meg på den dagen: 'Herre, Herre! Har vi ikke profetert ved ditt navn, drevet ut onde ånder ved ditt navn og gjort mange mektige gjerninger ved ditt navn?' Da skal jeg si dem rett ut: 'Jeg har aldri kjent dere. Bort fra meg, dere som gjør urett!'"

    "Hvorfor ser du flisen i din brors øye, men bjelken i ditt eget øye legger du ikke merke til? Eller hvordan kan du si til din bror: 'La meg ta flisen ut av øyet ditt', når det er en bjelke i ditt eget øye? Din hykler! Ta først bjelken ut av ditt eget øye! Da vil du se klart nok til å ta flisen ut av din brors øye."

    SvarSlett
  53. Jeg er ikke kristen, men er det noen anstendighet her i livet (og evt. døden) så håper jeg St. Peter ser fornuften i å velge meg fremfor deg. Makan til misforstått kristendom skal man lete lenge etter. Jeg tror du er mer glad i egne ord enn Herrens ord...

    Les ny-testamentet en gang til, du har jo helt tydelig lest den opp ned. Jesus må ergre seg over slike "disipler" som deg!

    SvarSlett
  54. Kommunikasjonsansvarlig i Førde Kommune?

    Lever du to liv eller?

    Hvor mange barn og unge har DU utnyttet?

    SvarSlett
  55. Dette er bare tull. Tror dette er en guttunge rundt 12-16 år som ikke ble ammet når han var en liten baby.

    SvarSlett
  56. Mennesker som deg er årsaken til kriger, fordømmelse og negative holdninger i dagens samfunn. Jeg har fra jeg var liten lært at bibelen står for godhet, nestekjærlighet og det å akseptere hverandre. Du er en ekstremist som er negativ til alle som ikke har samme syn som deg. At du kaller deg kristen er provoserende for andre kristne.
    Heal the world, make it a better place. Spar oss for slike negative mennesker som deg.

    SvarSlett
  57. Han her må jo være en belastning for egen trosretning. Hvem pokker tar kristendom og kristne på alvor etter dette? Han legger hvit hud, plastiske operasjoner og pedoanklager MJ ble frikjent for til grunn for å sende ham til helvete. Da pakker jeg også. Trenger jeg liggeunderlag i helvete, Børge?

    SvarSlett
  58. Du er en syk, syk mann, Børge og burde skamme deg!

    SvarSlett
  59. Tror du bør forandre litt på det du har skrevet under "Meg"- det stemmer jo overhodet ikke overens med de ytringene du kommer med når du skriver om Michael Jackson. Du kaller deg kristen som ikke dømmer ut fra rase eller utseende? Stakkars mann- og da mener jeg deg. Du bringer jo rett og slett skam over andre kristne.Skift trosretning. Jeg er rystet og sjokkert.

    SvarSlett
  60. Heisann!

    Kanskje på tide å stenge av din egen tilgang til internett, får brunflekken i baken blir større en den allerede er.

    Du er ikke sann mann, du gjør meg kvalm med ditt skittne oppgulp.


    "Ein blogg for dei av oss som er glad i mennesket, samt vil at Jesus si gode kraft skal gi oss auka styrke og innsikt i ein ellers travel kvardag."

    Du er en ordentelig styggemann.

    SvarSlett
  61. Det er ikke Gud det er noe galt med, men fanklubben til Gud kan du få gratis av meg.

    Enkelte mennesker skulle beskyttes mot seg selv.

    Du er jo sprøyte gal!

    SvarSlett
  62. torunn16 sa...
    Endelig non som tar fatt i problemet, Børge!! Ikke-kristne vet ikke va de prater om. Dermed Basta!

    Forresten: Skal vi ta me liggeunderlag å sånt på turen til deg på lørdan?

    Er dette kødd? Si at dette er kødd!

    SvarSlett
  63. Tror det bare er en som driver ap med folk, han sitter nok å ler av alle som lar seg provosere av all galskapen han skriver! Eller så er han bare rett og slett ikke riktig klok!

    SvarSlett
  64. Børge Tiller Mathiassen finnes ikke. Han er et pseudonym for Matias Faldbakken.

    SvarSlett
  65. Innlegget er kun et i en rekke andre som er gjennomsyret av trakkasering og forakt. Ingen blir spart eller glemt, for å si det slik.

    Børge Tiller Mathiassen...
    Kan være en ide å be om syndenes forlatelse før det er for sent, Mister? Du er langt unna din Gud.

    NB: Jeg er ikke kristen og havner sikker i helvete, men jeg vil ikke være der sammen med deg. Plag sjefen din istedet.

    SvarSlett
  66. Torunn16: Liggeunderlaget treng du ikkje! Vi skal alle ligge i senger på hytta, og vi finn sikkert ein plass for deg også.

    Og til dykk andre: Flammane vil ete seg oppetter føtne, opp ryggtavla, like inn til beinet, slik at margen sydar og koker. For på den ytste dag, då kjerubar varslar jorda sitt endelikt med basunbrøl, da skal alle stillast til veggs. Og slik er det skreve: "Den mann som ikkje har tatt rette vala, den mann som har applaudert pedofile og sodomistar framfor å døyme dei - dei skal brenne, etse, svi og fryse om kvarandre. Til evig tid!"

    Tenk litt på det!

    SvarSlett
  67. Det morsomste er ikke selve innlegget, men at så mange tar det på alvor. Må man skrive SATIRE over hele siden for at folk skal skjønne det? Du fikk helvetes god fangst denne gangen, Børge.

    SvarSlett
  68. Jävla idiot! Gubbjävel!

    SvarSlett
  69. Får jeg ligge med deg da, Børge? Altså - ligge i senga du bruker? Kjenner nesten ikke de andre da.

    Kanskje vi skal ha med plater av Michael Jackson og brenne dem på stranda? :) :)

    SvarSlett
  70. Du kan få ligge i same senga ja, Torunn. Han hunden skal du få lov å halde heime! Han med lusepelsen.

    SvarSlett
  71. Uansett om det er satire, så er det faen ikke morsomt... Det er nesten værre, for da er mannen ikke gal... Det er usmakelig og kan ikke kalles humor isåfall, og han burde bli skutt uansett... Forbanna tåpe... Håper alle som vet hvem denne Børge-faen eller Mathias Faldbakken er denger ham når de ser han, for det hadde jeg gjort! Sier ikke dette fordi jeg vil virke tøff i trynet, men fordi han fortjener en real omgang... Det er like smakløst som de australske "komikerene" som lagde en parodi på Steve Irvin's død... Sikkert en jævla tulling som ikke fikk nok oppmerksomhet fra mamma som liten... Har ikke vært så provosert på lenge...

    SvarSlett
  72. Hvordan vet du at dette er Mathias Faldbakken..? "Forfatteren"?

    SvarSlett
  73. Trodde jesus hadde frelst oss alle jeg, Uansett hva vi foretar oss.

    Jaja så feil kan man ta...

    Men jeg er verken fan av Michael, jesus eller gud da..

    Brenne i helvete kan du gjøre selv. (Rekner med at dumme/åndsvake mennesker som ikke har perspektiv her nede på jorda og bruker all sin tid på å kritisere/dømme andre mennesker havner der)
    The king of pop har ikke laget hørbar musikk siden tidlig 90 tall.. han laget den beste musikken da han enda var mørk.

    Skal kose meg med The prince of darkness resten av dagen. Han går aldri av mote.


    IDIOT!

    SvarSlett
  74. Aner meg at dette ikke er en blodseriøs blogg...

    Ser forresten for meg at du er en sånn person som skal være morsom hele tiden, men over tid så blir du bare slitsom.

    SvarSlett
  75. Herleg, Børge. Ja, ukristelege jazz-songar var det han song, og til helvetes inste krins fèr han, for å bedrive sodomi med sjølvaste djevelen. Ikkje berre song han om å slå folk, men ein av songane heiter jo attpåtil "ond", og til og med ein "kjærleikssong" til ein sodomitt-kollega ved namn "Billy Jean". Ikkje veit eg kven han Billy var, men han fèr nok til helvete, han og. I lag med dei ukristelege Michael Jackson-tilbedarane. "Du skal ikkje laga deg avbildar, korkje på jorda eller i himmelen, så seier Herren din Gud. Men folket ville ikkje lystre, smelta gullringane sine om til en sjimpanse med munnbind, og tilba han. Og av den grunn lot Herren det falla kampesteinar over dei, inntil dei hadde lært seg å lystre, så seier Herren din Gud!".
    Øyvind

    SvarSlett
  76. Straffeloven av 2005
    § 185. Hatefulle ytringer

    Med bot eller fengsel inntil 3 år straffes den som forsettlig eller grovt uaktsomt offentlig setter frem en diskriminerende eller hatefull ytring. Som ytring regnes også bruk av symboler.

    Med diskriminerende eller hatefull ytring menes det å true eller forhåne noen, eller fremme hat, forfølgelse eller ringeakt overfor noen på grunn av deres
    a ) hudfarge eller nasjonale eller etniske opprinnelse,
    b ) religion eller livssyn,
    c ) homofile orientering, eller
    d ) nedsatte funksjonsevne.

    SvarSlett
  77. Det er du som er en kjøter. Kristen kjøter.

    SvarSlett
  78. Hva nå, Mathias? Nå er jo det Børge-opplegget blåst. Legger du ned siden nå da?

    SvarSlett
  79. Jeg er over hode ikke en kristen, og kommer GARANTERT til og ende opp i helvette en dag. Da håper jeg du også er der din satans kødd.
    Tenke seg til og skrive slikt i en blogg på nett om en som nylig har gått bort. Tviler på du aner hvor mye dette får sinne i kok hos folk. Og for min del mener jeg det hadde vært på sinn plass meg god gammeldags grisebank.

    BRENN I HELVETTE!!!!!

    SvarSlett
  80. hehe, må nokk ærlig inrømme at om det skulle være, at du "børge" har skrevet et inlegg hær, som egentli ikke er seriøst meint, men faktisk bare svada, for å skape en debatt, for å skape reaksjoner.....vell, da har du gjort en bra jobb.

    På den andre siden, om det ikke er det, så er du nokk trolig den største idioten jeg noen gang har lest eller hørt noen ting fra. Jeg stiller spørsmåltegn til, hvordan en så insnervet, å hjernedød mann, faktisk kan være smart nokk til å skrive eller utale seg om noen ting i det hele tatt.

    SvarSlett
  81. altså... det med matias faldbakken var bare bøll, han har en altfor god karriere til å sitte og tulleblogge dagen lang.

    SvarSlett
  82. Jesus Kristoffersen27. juni 2009 kl. 11:51

    Det er mange kristne som blir sinte på deg her. Har disse kristne kanskje glemt at man ikke skal dyrke idoler? Er ikke det først budet at man ikke skal ha andre guder? Allikevel driver de altså idol-dyrking.

    SvarSlett
  83. Skjemmes direkte av at du kaller deg kristen. Dette var skikkelig leit å se.

    Klem,
    "en annen kristen"
    (www.maritasomething.blogspot.com)

    SvarSlett
  84. Hei jeg forstår ikke at du våger og dømme en død mann som ikke kann forsvare seg og du som så kalt er kristen jeg kjenner mensker som er virkelig kristene men dem dømmer ikke andre og snakker stykt om sine med mennsker for det er ikke opp til oss mennsker og dømme så du er nokk ikke mere kristen en hva ræva di er og drite av OG mener du Michael Jackson er en hund og en Pedofil det er så simpelt som det går ant kansje du er en pedofil selv hilsen en kjempe stor michael jackson fænn

    SvarSlett
  85. Satire! Ingen som skjønner at dette bare er tull? Personen(e) bak denne bloggen må jo le seg skakk av alle de håpløse, lettlurte menneskene her! :-D

    SvarSlett
  86. 99 % av de som har lest denne bloggen skjønner at dette bare er tull. Den enkle humoren og det lite velskrevne stykket avslører dette ganske så greit. Slitsom humor indeed.

    1 % biter på og blir (forståelig nok) provosert.

    SvarSlett
  87. Jan Simonsen er en av dem som beit på. Han gjorde et innlegg på bloggen sin, der han hetser dette innlegget. Ler meg skakk

    SvarSlett
  88. Ser ikke på det som noen stor prestasjon å lure Jan Simonsen. ;-)

    SvarSlett
  89. Hvis dette er ment satirisk, så er det faktisk skrekkelig dårlig. Er det ment alvorlig, noe jeg ikke tror, har forfatteren store personlige problemer. Man han fikk jo oppmerksomhet...

    SvarSlett
  90. hmm.. Uansett om du spøker eller ikke, så synes jeg det er like gale. For å synes dette på noen måte er morsomt.. Å spøke om en mann som nettopp har dødd.. Er noe av det mest respektløse du kan gjøre. Mannen fikk ikke være i fred når han var i livet, la mannen få være i fred nå når han er død. Voks opp litt! Blir kvalm. Hvil I fred MJ.

    SvarSlett
  91. Altså, er dette sarkasme så er det fryktelig dårlig. Det er så feil som det går an å gjøre narr av noens død. Uansett om du er en fan eller ikke, så er det utrolig respektløst!
    Du skulle skamme deg..
    Og jeg siterer en av de mange anonyme over.
    "Den som er uten synd kan jo kaste den første steinen". Som egentlig var noe Jesus sa, og dét var jo egentlig godt sagt.
    Du prater om nestekjærlighet, men det som kommer ut er jo noe helt annet.

    SvarSlett
  92. Hunden er død? Er du dust eller?

    SvarSlett
  93. Børge Tiller Mathiassen: Michael Jackson fann det ofte for godt å provosere, - enten det var pedofili eller å skjære av seg andletsdelar, for så å få ein ufaglærd til å lime dei på igjen. Han levde i sektfarmen Neverland, kor han avla opp gutar på kjeks, soda, selters og peanøtter, medan han ofte lura dei ned i telegrafkontoret for å ha viljen sin med dei. Diverre var det berre i den siste tida at sanninga kom for ein dag.
    Som kristen føler eg det umetteleg provoserande at såpass mange hyllar mennesket som har stått for såpass mykje lidingar. Eg snakkar ikkje berre og jazzsongane hans og pedofilien, men også om andletsskjæringa, som han byrja praktisere i tenåra på eige hand(Watson, 1999), før han igongsatte eit av dei største operasjonane (med båe den eine og den andre tydninga) på andletet sitt. Hunden Michael Jackson kjem ingen til å sakne, og i alle fall ikkje eg, som veit at Herren tek meg i mot.
    Kvil i fred – I Helvetet!


    Herregud, hør på deg selv! Du er ikke vell bevart, og det værste med sånne folk som deg er at de har laget seg opp en mening og ingen klarer å snakke fornuft inn i dem... Det er egentlig håpløst å skrive her, for du vet jo så mye "bedre" enn alle andre. Og by the way, MJ var aldri noen "jazz-musiker"... og noe av det jeg synes er teitest, er at du skriver at alle innleggene dine er "gjennomsyret med kjærleik", snakk om å være hykler ass...

    SvarSlett
  94. Jeg HATER denne bloggen!! Rett og slett! Denne mannen har jo kanskje laget det verste rykte ovenfor kristne. At Michael Jackson synger om å slå folk, og at en av sangene hans heter "ond". Hvilken sang snakker du om??

    SvarSlett
  95. "Bad" det da vettu, Einstein!

    SvarSlett
  96. børge skal dele seng med torunn 16 ?... det høres lovende ut.. dere er begge tapere, og børge er en jævela pedo. børge er ikke bedre enn michael jackson, hvis vi ser det fra børges stakkarslige perspektiv

    SvarSlett
  97. Ja fyren (Michael Jackson) "innrømte" sin pedofile legning da han istedenfor og la rettsaken forsette betalte mellom 20 og 30 millioner $ i erstatning til "fornærmede" og hans
    familie.
    Etter denne "minnelige ording" trakk (fornærmede etc) anmeldelsen tilbake. Dermed mistet påtalemyndighene viktige "beviser/vitner" og Michael Jacskon slapp fra det med "skrekken"...

    SvarSlett
  98. kan ikke du bare holde kjeft om at michael jackson er pedofil?! ossen kan du skrive ned så fæle ting om han som ikke en gang er sanne?!
    fy fader at du kan si noe sånt!
    jeg HATER folk som deg!!!!! du er helt sjuk i hue!
    jeg skjønner ikke at sånne slemme og frekke mennesker som deg har rett til å leve!

    SvarSlett
  99. herregud, du burde skamme deg - i helvete!!

    SvarSlett