mandag 20. april 2009

Ahmadinejad er langt frå einaste jødehataren!


”Kva er det han seier? Kan han verkeleg seie slikt når han er statsleiar?” Eit samla mediekorps rettar mikrofonane mot FN-sekretærar, politikarar, diplomatar og kva det no skulle vere, i påvente av eit svar som kan forklare alt det her ugrunna jødehatet. Og svovelpresidenten Ahmeddinad, med sitt jødehatske skjegg og antisemittiske turbanpryd, grip på ny sjansen til å kaste ed og sinne mot den jødiske høgkultur - og kva skal vi seie, anna enn at denne araberen kjem til å svi av båe bartar og hodeplagg på den ytterste dag, når han blir kasta hodestups ned i helvetes sju flammehav. Amadejad vil brenne, svi, etsast sønder, heilt til knoklane skinn av rettferd og blodet har fordampa, endra frå å vere stinkande muslimgraut til å bli duftande myrra. Medan eg skriv desse orda – som eg veit er nokså kvasse – sitt eg og gret. Eg bit over neven min, slik berre ungar og rasande italianos kan gjere, og kastar ukvemsord og irettesettingar ut vinduget, i direkte retning Mekka. ”Kva med ungane?” spør eg ”Kva med dei som på nære nippet vart truffe av araberpakkets granatregn i Jerusalem sist jul? Skal ein gløyme dei ungane som var nær ved å bli bombadert, berre på grunn av Palestinas trang til Lebensraum?"

Men det er nyst her eg tek feil. For Mekka er langt ifrå sentrum for jødehetsen. Jødehatet veks like godt i norske blomebed som i tjafsskjegget hans Ahmadhanidejad, og med profilerte antisemittar som Kåre Willoch, Torstein Gaarder og Drillo ”Drillo” Olsen i spissen, er eg redd det ser ut til at kultur-Noregs skyts mot Israel berre held fram. Drillo sa i eit intervju med avisa Vårt Land (12.4.09, s. 15) at han ”ikkje likte å spele mot israelittar, sidan dei høgst sannsynleg hadde betalt dommaren for å oversjå lovbrot som hands, kråkefot og spark i korsryggen.” På spørsmål om korleis Drillo kunne sjå kven som var korrupte, og kven ein kunne stole på av jødene, sa trenaren at ”ein gjerne kunne avgjere spelarens anlegg for korrupsjon og grådig åtferd ut frå størnaden på nasegrevet.” (ibid. s. 16)

Det må seiast å vere svært uklokt av ein såpass profilert mediaperson som Drillo å fronte slike fordommar. Barn og unge ser ikkje berre opp til Drillo i kraft av trenareigeskapane hans, men også som eit politisk forbillete, ikkje ulikt Che Guevara og Harry Potter. Det er når ein innehar denne rollen, som agitator for ein heil genarasjon, at ein må byrje trå varsomt. Antisemittisk propaganda blir slukt like rått no, som i Nazi-Tyskland på 30-talet. Sabelrøvaren Amhadanijad, med sin kurv fyld med dansande kobraer, er altså ikkje kjernen til problemet. Hatet ligg i den europeiske folkesjela. Så før dykk døymar president Ahmadinehad for rasisme, still dykk sjølv det her spørsmålet: ”Har eg ikkje sjølv tenkt urett mot Israel i det siste?” Om du gjekk i tog til stønad for terroristane i Palestina, bør svaret i så fall vere ja…
Tenk litt på det…

Er det Israel som er "rasiststaten"? Neppe! Rasismen treng ikkje nokon eigen stat, han som har planta antisemittiske djevelfrø i båe Noreg, Palestina og resten av verda.

14 kommentarer:

  1. Jeg er enig med deg, Børge. Det er vi som er rasister, like my som palestina og arabia i hvertfall. Er så %&#¤ lei av folk som hakker på Israel! GTFO!!!

    Tommelen opp, Børge!
    Liker bloggen din :) : :)

    SvarSlett
  2. Du sitter her a selvpriser deg selv opp til himmelen og kaller deg en praktiserende kristen og en menneske elsker, samtidig spyr du ut fordommer og kvalme uten like. Slik oppforsel er ikke ukjent i pro sionistiske kirkegangere som mener at man skal utrydde alle muslimer foer Messias kommer tilbake.

    Du som kaller deg kristen burde skamme deg, det er kristne palestinere i Israel som lider og blir behandlet som andregrads innbyggere bare fordi de er arabere og ikke joder. Sist leste jeg om en arabisk Israeler som ble skadet under bombingen av gaza og han ble ikke reddet av det israeliske forsvaret fordi han ikke var jode. Og etiopiske joder far ikke lov til a donere blod til hvite Joder. Hvis ikke dette er rasisme sa vet ikke jeg.

    Du kan sitte her a finne pa forskjellige unnskyldninger pa hvorfor staten Israel skal fa lov til a bryte alle slags internasjonale lover og menneskerettigheter, men som vi alle vet finnes det nok av Israelvenner og den eneste grunnen til at de stoetter Aphartheid staten Israel er at Jesus selv var en jode.
    Det du glemmer er at Jesus var imot urett og han beviste dette i bibelen da han i tempelet slo etter rabbinerne som drev med rente.

    Israels politikk har ingenting med rase a gjoere, det at Joder star i bibelen og selv mener at de er gudsutvalgte skal ikke gi dem rett til a snikskyte hjelpearbeidere og palsetinske skolebarn. Selv joder er imot Israels politikk, og ortodokse joder far en munnkurv nar de prover a protestere mot nazi staten Israel.

    A vaere imot Aphartheid staten Israel er ikke a vaere antisemittisk, og arabare kan ikke vare antisemiter for de er semitiske selv. Og Ahmadinejad er ikke en araber men en perser!

    Du ma ga og lese mer historie og religion foer du uttaler deg om hvem som skal til himmelen eller helvete. For sist jeg sjekka var ikke gud en fordomsfull uviten gammel mann fra Sogn og Fjordane.

    SvarSlett
  3. Til anonym som er så fryktlig for Palestina:

    Jeg sjemmes når jeg leser det du skriv om rasisme osv, for du er den største rasisten av dem alle!! Snakk om å henge alle under en kam! Israel er kanskje eneste landet der nede som har rett til å være der. Andre har kun kommet etterpå. Tenk bare på at Israel kom dit først, i jødetida! Det er slike som deg som gjør at Hitler drepte alle barna & kvinnene osv.

    Go Børge!!

    SvarSlett
  4. Det er godt å sjå at 16-åringar ikkje er borte vekk, Torunn! Eg har sjølv vore ein forkjempar for ei senka aldersgrense på stortingsval. For eg veit at med slike som deg, Torunn, vil sanninga kome uansett, sidan du har det "rette" så og seie innebygd.

    Du er lys, Torunn...

    PS. Gleder meg til å treffe deg på onsdagsmøtet! Vi hadde ei slik fin kaffistund sist, vi to!

    SvarSlett
  5. :)

    ;)

    :)

    ;)

    :)

    ;)

    SMASK!

    SvarSlett
  6. Torun 16,

    Jodene kom dit foerst? I foelge jodene har de ikk elov til a eie noen land helt til messias sin komst. Sa jeg vet ikke hva du snakker om. Og joedene var ikke der foerst for de dro dit ETTER at de romte fra Farao. Og nar de gikk imot Gud's ordre ble de kastet ut av det hellige land.

    Sa Borge Ga og les bibelen din, og Torunn slutt a floert med gamle rasister!

    SvarSlett
  7. Forresten Torunn, Hvordan kan du KJEMMES av det JEG skriver om Rasisme? Da hitler "utrydda" joedene hadde de ikke noe land og de drev ikke med systematisk utryddelse av Palestinere. Slutt a bruk Holocausten som en unskyldning for at Israel skal drepe uskyldige mennesker.

    Hvis du og den gamle kjaeresten din fortsetter med slik kvalme blir det en ny Holocaust ja, men denne gangen er det folk som dere som kommer til a myrde uskyldige folk bare fordi de er muslimer eller arabere.

    SvarSlett
  8. Du er ikke det spor bedre enn denne Iranske idioten.Det oser hat og menneskeforakt når du snakker om muslimer.
    kristendom og Islam er roten til all ufred og faenskap på jord.
    Kanskje på tide at vi sekulære samler oss og får en slutt på dritten!!

    SvarSlett
  9. Berre for det du sa der no, skal du brenne, svi, etse sønder, i helvetes inste krins til evig tid! Og basunane skal rope ut ditt namn, sjølv om du i din feigskap skjular deg bak anonymiteten, himmelene vil opne seg, og flommen vil vaske deg vekk ifrå båe jord og himmel. Du er ein synder, men eg er likevel glad i deg. Vi skal greie dette, Anonym! Vi skal greie å få deg ut av synda - saman!

    MVH
    Børge

    SvarSlett
  10. Ganske lettvint å ta "standpunkter" som er liksom aksepterte og politisk korrekte uten å se helheten. Israel kan ikke betraktes som et demokrati heller sett i forhold til Iran, grusomheter begås begge sider, regionale interesser og hvem som har angrepet Iran med latterlige påskudd for å beholde hegemonien og atomtrusselen i Midtøsten. Det er ikke noe nytt at Vesten og servilismen har alltid vært der, for å ikke snakke om Støre som om skulle være noe stor politiker, vel skjønner at Norge har sine interesser og litt hykleri er på sin plass. "professoren" Matlary er inhabil i saken, Krf medlem forteller en del av hennes uttalelser.

    SvarSlett
  11. Nå har jeg ikke til overs for noen av de aktuelle landene. Men må jo vitterlig si at et land som Israel, som kaller seg for "guds utvalgte" blir jo som noen tullinger for meg.

    SvarSlett
  12. Jøje meg! du er jo sprut gal menneske!
    Men det er nå ditt og dine omgivelsers problem.
    De aller galeste er de religiøse galningene.
    Du er et bevis på det.
    Amen!

    SvarSlett
  13. Genial blogg.
    Og jeg må innrømme at jeg bet på før jeg fikk tenkt meg om.
    Det er bare ikke mulig at det sitter noen og skriver dette på fullt alvor.

    SvarSlett
  14. Haha, dette er simpelthen genialt! Go børge!

    SvarSlett