søndag 17. mai 2009

Ikkje noko nytt ifrå kvinnefronten!


No har det seg slik at eg er ørkeslaust glad i mennesket, båe kvinner og menn, svarte og kvite, små og store. Nokre gonger vaknar eg midtveis gjennom natta, berre for å gråte høglydt over dei ugjerningar som vart gjort mot til dømes jødane i Midtaust-konflikta, eller mot israelske kvinner og barn da palestinske pøblar bombaderte Jerusalem med høgteknologiske drapsrakettar. Men nokon gong treng ei folkegruppe hjelp, dei treng bistand for å komme seg på rett kjøl igjen. Eg har før plassert homofile og fengselsfuglar i den her kategorien. No er det kvinnerasen sin tur.
Den fyrste kvinna i verda var som kjend Eva. Og som historia fortel narra Eva han Adam med eit eple ifrå syndas tre, og kasta liksågodt heile skaren av etterkommarar i same helvetessporet, med fødesmertar, menstruasjon, svakleg fysikk og hormonelt virvar. Under Grand Prix Melody Festival den 16. Mai, kor for øvrig homofantasten Alexander Rybak stakk av med fyrstepremien, forvalta floksa Synnøve Svabø mikrofonen ifrå kontrollrommet. Aldri før har kvinnesinnet verte så ettertrykkeleg tverrsnitta som i dei tre timene kjeften hennar spydde tjafs og tomme ord. Det er lett å tolke det dit hen at Svabø ville befeste sin rolle som kvinne under ho her sendinga, og at tronga hennar for å vere feminin overtok for kravet om journalistisk integritet. Her er nokre smakebitar ifrå det makelaust bisarre showet, som for øvrig har føyrd til ei komplett bannlysing av showet innad i foreninga, samt i min eige heim:

”Eg høyrar meist med i selskap kor horer, pedofile og homofile vanker, - slik som her, på Grand Prix Melody Music Festival.” (Synnøve Svabø like etter Grekenland sitt bidrag)

”Eg brukar tennissokkar for å gjere brysta mine større.” (Synnøve Svabø brukar den siste energien i kroppen til å sabotere Noregs Stian Barsnes Simonsen og poengstemmane)

”Ein gong menstruerte eg utover pleddet til sonen min, som ein aprilspøk.” (Synnøve Svabø peilar oppmerksemda i retning seg sjølv, like etter fyrste avbrekk i framføringane)

”Det var Tyskland sitt bidrag. Wollen sie Bumsen, Helga?” (Synnøve Svabø etter Tyskland sitt bidrag. Eg omsett ikkje det tyske sitatet i den her samanhengen!)

”I løpet av ungdomstida mi var eg så og seie konstant utsatt for infeksjonar i underlivet. Tore, veit dykk – Tore det var liksom eksen min…eller - han er eksen min, men var kjæresten min – Tore var utro mot meg, og eg ville ha hemna mi, så eg tok eit fotografi av kjønnet mitt, slik det såg ut, infeksjonsherja og dampande grueleg, og sende det rundt i konvoluttar til alle jentene som hadde eit auge til han – der i blant ho tøyta, ho hora som lura han ifrå meg. Så stod det, liksom, med raud skrift på biletet: Slik ser underlivet mitt ut etter at eg og Tore har hatt samkvem. Hald dykk langt frå han. Han er eit katastrofeområde! Der var Romania sitt bidrag slutt.” (Synnøve Svabø byrjar allereie i sistrefrenget av Romania å spreie info om fortida si)

”Hestar er ålreite dyr, - båe til kos og som seksuelle partnarar. Nei da, eg berre tuller. Eg sett grensa på hund” (Synnøve Svabø flyt over breddene sine like etter Sverige sitt innslag.)

Kva fortel desse sitata? At Grand Prix Melody Music Festival er eit sted kor synd og vald finn saman lik eit gamalt ektepar? At kvinner ikkje veit å styre munnbruken, sjølv ikkje med ein mikrofon plassert i åsynet? At homofile gjer skam på alle former for kulturell røyrsle? Alle desse tre hypotesar inneheld sentrale viktige poeng, - ikkje minst poenget om at synda har gripe fatt i sjølvaste kjerna av det Grand Prix står for: Spennet mellom homofil kjærleik på den eine sida, og ein fascinasjon for vald og tvang på den andre sida. I krysninga mellom ufornuft og syndefullt attrå finn kvinna seg til rette, - og sjølv om det berre er Synnøve Svabø eg no pratar om, finnast det tusenvis av kvinner rundt omkring som uttalde dei same frasene. Men dei har ikkje mikrofonen retta mot kjeftamentet.

For høyr: Igjen rekk eg ut handa. Igjen blomstrar kjærleiken min, fyrst og framst fordi eg ensar at ei gruppe i samfunnet treng hjelp. Herren elsker sine små og sårbare.

Stå på, jenter! Dette greier vi!

15 kommentarer:

  1. Eg syns synd på deg...

    SvarSlett
  2. Åååååå, er så gørrlei av folk som hakker på Børge heile tiden! Skriv en braere blogg selv da, Anonym!!!

    Jeg er så heldi at jeg kjenner Børge. Han er veilederen våres på onsdagsmøtene. Og jeg kan fortelle at han er den kosligste jeg har prata me.

    SvarSlett
  3. Oj...det var då valdeleg pennestrauk. Og jaudå, det var ganske valdeleg munnbruk av Synnøve Svabø også, men for ein fredens mann som ikkje snakkar om anna enn nestekjærleik og rettferd for alle so synes eg dette gjekk meir på mannsjåvinisme enn noko anna, altso langt over streken og ikkje to øre betre enn Svabø.

    Og i fall de skulle lure no - alle luringar - eg er mann, men ikkje sjåvinist.

    SvarSlett
  4. Du provoserte meg grenselaust!!! Kva meiner du er rett kjøl for kvinnerasen da?? At me skal sitte stille å hjelpelause å berre nikke på ein stol? Vi er frie vesen og gjer å seier det som passer oss, akkurat slik menn har kunnet gjort det i alle år! Vi treng ikkje hjelp for det!!! Nautaskap!!!! Ja du må vere UTRULIG HELDIG som kjenner han....haha

    SvarSlett
  5. Så du er ørkeslaust glad i mennesker du?Både kvinner og menn kvite og svarte,siden du gråter over ugjernigane som vært gjort mot jødane i midtausten og mot jødiske kvinner og barn av Palestinske pøblar,da kan man vel anta at palestinere ikke får ta del i denne store "kjærleiken" din.Det finnes altså unntak da,og godt er det.Det er ikke sikkert at denne menneske kjærligheten stikker så dybt likevel,når man leser gjennom det du har skrevet her er det tydelig at det kansje ikke er så mange som når opp til pidestallen du befinner deg på.Og det ville nok være en tornefull klatretur.Når det det gjelder Synnøve Svabø har jeg ikke sett MGP,ei heller andre program med henne men det ville ikke forundre meg om hun gjærne vil være foruten denne kjærleken din.Sjøl har jeg fått merke din definisjon av menneskekjælighet på kroppen og betakker meg hermed.T J

    SvarSlett
  6. "(...)At homofile gjer skam på alle former for kulturell røyrsle? Alle desse tre hypotesar inneheld sentrale viktige poeng, - ikkje minst poenget om at synda har gripe fatt i sjølvaste kjerna av det Grand Prix står for: Spennet mellom homofil kjærleik på den eine sida, og ein fascinasjon for vald og tvang på den andre sida" sitat slutt.

    Hææææ?!??!

    Eller:

    Har du fått tatt medisnene dine nå? Fra HVOR i blinde huskestua har de homofile bidratt til Synnøve Svabøs kommentarer? Dette innlegget er det største tull jeg noen gang har lest. Og jeg leste det først som det også. Som ironi og parodi. Men så... likevel.. på slutten.. fikk jeg en ide om at det ikke var skrevet etter et dyppdykk i whiskeyglasset.

    Huttetu... jeg fryser på ryggen. Nok et gufs fra fortiden. Som kvinne tar jeg sterk avstand fra alt i denne bloggen.

    SvarSlett
  7. æsj!
    Nei takk til Jesus.

    SvarSlett
  8. Jeg må innrømme at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal tolke dette; som et kåseri, eller som en seriøst liten artikkel.
    For hvis det var seriøst ment, angrer jeg litt på å ha kommentert.
    Hvis du derimot prøvde å vøre sarkastisk, fritenkende og humoristisk, vil jeg si at jeg ikke liker humoren din.

    SvarSlett
  9. Wow... Går du på syre, eller noko?

    SvarSlett
  10. Denne mannen slår nok samtidig som han er full av faen/kjærleik eller noe...

    Førde kommune kan ikke være bekjent av å ha en slik mann ansatt!

    SvarSlett
  11. Kjære Torunn 16
    Lær deg å tenke selv, denne mannen er en overgriper og en mann som utnytter unge mennesker.

    Som misjonær forgrep han seg på en rekke mennesker, derfor virker han ikke lenegr ute, men er tatt inn i varmen av Førde kommune og velsignet av kirken til å fortsette sine vanvittige handlinger


    L

    SvarSlett
  12. Jeg er forundret over at denne mannen sier han er "gjennomsyret av kjerleik", "gråte høglydt over dei ugjerningar som vart gjort mot til dømes jødane i Midtaust-konflikta, eller mot israelske kvinner og barn da palestinske pøblar bombaderte Jerusalem med høgteknologiske drapsrakettar"

    Og hva med det palestinske folket i Gaza og andre områder som har vært okkupert av Israel i over 50 år? Hva med Shabra Shatilla, Jenin, Ramallah?
    Husk også på, og dette er jo essensen i hele saken:

    Israel ble opprettet ved å hive ut palestinerne, en ikke veldig liten urett, eller??? Hadde du syntes det var ok?

    Fordi Hitler, Mussolini og Stalin renset omtrent hele Europa fra Ural til Le Havre i et av verdens mest grusomme folkemord.
    Jeg synes ikke dette faktum er grunnlag i det hele tatt for å etablere Israel, hevne en urett med å begå en ny urett med åpne øyne i verdenssamfunnets navn (les Vesten)
    Og så forventer du at det er helt ok for palestinerne.

    Saken er at gjennom 50 års undertrykkelse så har de som fremdeles ønsker å leve i området akseptert at de ikke får tilbake sine tidligere områder.
    Israels ekspansjonspolitikk har hindret enhver signering av varige avtaler, langt mer enn selvmordsbombere.

    Hadde Oslo avtalen blitt signert, eller en av de følgende så hadde det vært en smal sak for koalisjonen Israel/Palestina å rensket opp i terroren etterpå. Da ville uvesenet med større mulighet for suksess vært utryddet enn dette råtassgreiene til Sharon som bare avler enda mere martyraspiranter.
    Israelerne har ønsket denne konflikten i årtier og har gått inn for full konflikt med overlegg.

    Når palestinerene ser nye israelske nybyggere slå seg ned i på deres land, samme dag som Israel undertegner en avtale om å trekke seg ut, er det ikke så rart at mange ikke tror på innholdet i en slik avtale.

    Når det så går ÅR, og ingenting skjer, utbyggingen og ekspansjonen fortsetter, forksjellbhandlingen og undrtrykkingen fortsetter, fattigdommen øker, en "skammens mur" blir bygget...... vel

    Spark ei bikkje for mange ganger så gjør den ett av 2 valg, enten angriper den deg eller den kryper for deg.
    Ingen av disse alternativene er ønskelig.

    SvarSlett
  13. "Med bakgrunn i det her vil eg tilby handa mi. Eg vil at dei homofile, båe Rybak og tilhengarane hans, skal oppsøkje meg, og la meg vere god mot dem. For det er gjennom kjærleiken at demonene kan utdrivast.
    P.S.det same gjeld for valdteksmenn og pedofile. Berre å ta kontakt"

    Så det du sier er at du vil være både kjærlig å åpen med disse såkalte "demonene"? Tror faen meg du er homo sjøl jeg din lille røvertass.

    Jeg lover, du er mer underholdene enn epedemier, verdenskrig og folkemord... jah, jeg sammenligner deg med folkemord. Hva i alle helveter er det som får deg til å skrive slike ting som dette?? Hva var det du plukka opp på disse såkalte "misjonsturene" dine til Rwanda, Kongo og Somalia?

    Men du skal ha for at du skaper underholdning, for dette er noe av det morsomste jeg har lest. Når jeg skal undervise i RLE og skal fortelle om hvordan man IKKE skal behandle sine medmennesker, så skal jeg bruke deg som eksempel!

    SvarSlett
  14. Førde kommune er stolt av å ha ein slik kyndig mann ved roret. Nynorsken hans er det opp og ned med, men ellers er han ein knakande god kommunikasjonsansvarleg, og vart dessutan nyleg kåra til Ytre Hafstad sin fremte ambassadør.

    Til annonym ovanfor vil eg og seie når eg skal lære mine ungar korleis ein ikkje skal nytte teknsetting og stor bokstav skal eg ta deg som eksempel.

    Hadde du vert lærar i Førde hadde du verte arbeidlaus på dagen.

    SvarSlett
  15. Du hadde ikke mange fans skal en si.
    Men folk leser nå bloggen din fordet.
    Jeg er heller ingen fan av deg.
    Du sier du er så opptatt av neste kjærlighet, du rakker jo ned på alt og alle.
    Jeg er 14 år og jeg vet til og med bedre enn deg hvordan jeg skal oppføre meg.
    Jeg er også kristen til en viss grad, en du drar dette for langt.
    Og jeg har ingenting i mot homofile. Jeg tenker at hvis Gud ikke ville at det skulle være noen homofile, så hadde det ikke vært noen.

    Skjerp deg.

    SvarSlett