torsdag 21. mai 2009

Mekka - eit "mekka" for terroristar?


Dagbladet skriv at Mekka meist sannsynleg vil bli ramma for fullt av svineinfluensaen under pilgrimsferda. For å oppdatere: Mekka er byen muslimar reiser til for å skrive ukvemsord om Israel på ein stor svart stein, og medan dei vandrar rundt som villfarte kamelar, trampar dei ofte ned kvinner og barn, slik flodhestar og sjøløvar har for vane å gjere (Watson, 1998). Eit pestutbrot der nede ville nok spreie ei metaforisk eim av svovel over heile verda, medreikna Noreg. Når eg sa det her til yngste sonen min, - han Jakk - stirra han opp på meg med dei blå elleveårige gluggane sine, og sa: ”Men pappa, har ikkje det her pestutbrotet skjedd allereie? Snakkar vi ikkje om islam?” Ved Herren sine herlege hager og blomebed, kor stolt eg var over guten min for den her kommentaren. Og eg løfta han opp, bar Jakk på skuldrane fram og tilbake gjennom daglegstova, bort til kjøkenet og tilbake, medan eg høgt sang dei finaste salmane guten visste om. Og han fekk sitte der oppe med ein pølsesnabb i nebbet, staut og glad for å ha gjort far sin til lags. Etterpå fekk han lese i den forgylda bibelen eg kjøpte på eit bokmarked i Belem.
Eg har sitte og humra over den her kommentaren i heile dag, og stundom ropt inn til Jakk, slik at han kan kome inn på kontoret mitt for ein kos. Men problemet kring muslimane, og fara for svinesjuke, - den kan diverre ikkje Jakk gjere mykje med.
Altruisten Nina Karin Monsen, som hissa opp eit samla antisemittisk pressekorps da ho vant Fritt Ord-prisen i forrige månad, har sagt om araberstatane at: ”Det kanskje hadde vore til det beste for oss alle om desse menneska hadde gått bort i samla flokk, til dømes som fylgje av ein pest eller ein naturkatastrofe” (Morgonbladet; 3.5.09.) Det er korkje lett å seie seg samd eller usamd om det her; ein kan vere samd sidan dette også gjeld terroristar og antisemittiske pøblar, men usamd sidan ein del kvinner og ungar går med i prosessen. Argumentet er ei vektskål som vippar. Eg er nok for glad i mennesket til å kunne fylgje Monsen fullt ut i den her tanken. Monsen vart på si side konfrontert med det her toegga sverdet, og svarte at: ”Dei er da så religiøs likevel, så – om dei lever i dette livet eller i etterlivet må jo kome på det same. Kva? Korleis vi skal halde resten av verda isolert ifrå arabarane, spør du? Vi kan sperre grensa, slik araberstatane har gjort med Israel på uhøyrd vis sidan 1967” (ibid.) Det er tydeleg at Monsen gjer filosofisk akrobatikk med det her argumentet, - noko som ikkje tyder at det er feil, men derimot opnar for ulike tolkingar i lys av dei terroristbølgjane Israel har verte utsette for i det siste året. Eg avventar som sagt ei tydeleg stilling i den her debatten, i håp om at Monsen skal kome med ytterlegare kommentarar. Kva for meiningar har dykk om Monsen sine argument?
Vi kan om mogleg gjere dilemmaet meir tydeleg gjennom eit etisk dilemma: Sjå for dykk ein skada, dominant elgokse ved ein fjellpost i Noreg. En jeger har fått auge på han, og nærmar seg med luskande skritt. Han trekk hagla, spenn hanen, og siktar seg inn mot hjartet på beistet. Nyst før han skyt trampar han foten ned i ei bergsprekk og brekk han. Hylet hans kaller på elgen, slik at oksen kjem galopperande bortetter berget med geviret sikta inn. Rollane er snudd. Men det er her du kjem inn. Du ser den her situasjonen ifrå avstand, og må ta eit val om å springe bort for å redde jegeren, eller å flykte for eige tryggdom. Problematikken rundt Midt-Austen og Israel kan på mange måter virke litt som det her.

13 kommentarer:

  1. Joachim Nielsen21. mai 2009 kl. 23:36

    Disse menneskene som danser rundt den store sorte steinen, oppslukt av rytmen til Jazzpop som spilt utover plassen, fortjener vel en liten forkjølelse? Jeg har blitt forkjølet flere ganger selv, uten at jeg har beveget hoftene mine til denne djevelske musikken. Og vår herre jesu Krisi er jo ikke bare vår frelser, men også en mann som setter pris på ironi, og det er jo realativt ironisk at det ble svinet som nå er på randen til å utrydde disse israel-haterene. Svinet, som du neppe finner bli servert på lugubere strippeklubbene og homofil haremene som omgir Mekka, blir nå disse folkene sin bane. Og vi er jo enige Børge om at en ung islamist er en ung terrorist. Når jeg går i hagen min og luker vekk ugress, så blir jeg ofte til å tenke på at ugresset vil jo bare leve som alt annet, men jeg vet i hjertet mitt at om jeg lar det gro så vil det omsluke og besudle den fine rosebusken min. Det samme gjelder ugresset som vokser i mekka.

    SvarSlett
  2. Dansen rundt en meteorittstein gjør muslimene til noen avgudsdyrkere! Egentlig er kabbaen en hedensk skikk fra pre- islamsk periode. Det benektes for fulle mugger - av muslimene selv. Steinen mener de selv er hellig.
    Muslimene utfører for mange vestlige totalt irrasjonelle handlinger, la de bare gjør hva de vil, så lenge de gjør det der de naturlig hører hjemme.
    Lisa

    SvarSlett
  3. Please dere som skjønner at det ikke er en seriøs blogg.. ikke skriv dritt i kommentarsystemet som gjør at alle skjønner det.. de eldre blogginnleggene fulle av sinte kommentarer er mye morsommere å lese enn nå når det er fullt av folk som skal skrive useriøse innlegg (som ikke er i nærheten av så velskrevet som Børges innlegg) Så la idiotene som blir provosert ha kommentarsystemet for seg selv i fremtiden

    SvarSlett
  4. Egyptiske myndigheter vet å reagere så fort som bare det, retorisk. I virkeligheten skjer det absolutt ikke. Hvordan skal et fattig land med en haltende offentlig helsetjeneste sette noen som helst i karantene? Det er fysisk umulig. Myndighetene driver bare propaganda og løgn for å berolige befolkning – eller rettere sagt overbevise dem om at regjeringen gidder å ta forholdsregler mot influensaen.
    En annen ting som disse smartingene ikke har tenkt på; 32 % av BNP kommer fra inntekt fra turisme, ja utlendinger som stormer inn over landet i milliontall. Noen av disse turistene er helt sikkert bærere av svineinfluensaen - det er jeg så sikker på- at jeg er villig til å tørre og vedde1 mill. dollar på den saken. Så har egypterne planer om å sette turistene i karantene? Det tror jeg neppe!

    Lisa igjen

    SvarSlett
  5. 何と言えばいいかな~22. mai 2009 00:46さんは馬鹿じゃない? このブログは冗談と思ってる? そして、その冗談をばれている? キリスト教に対して、このブログの文は大切じゃない? それを分からないと出ていて下さい!

    SvarSlett
  6. Syke, syke og ikke minst ufordragelige vesen... Jeg synes synd på deg! Måtte Gud gi deg det du fortjener.

    SvarSlett
  7. sjekk deres fakta folkens;)..Kaba skal forene alle muslimer i verden slik at alle ber mot samme retning, og når alle muslimer ber samme vei hvor hen i verden de er beviser det bare felleskapet.

    Når dere da kaller muslimer for avgudsdyrkere bør man starte med sin egen religion. Dere har gjort en profet om til GUD, Guds sønn osv.. Det er avgudsdyrkelse delux spør du meg. Så start med din egen religion og sjekk dine fakta før du kommer med slike idiotiske kommentarer. Hvordan kan du drikke guds blod:S og spise hans legme:P...AVGUDSDYRKELSE

    SvarSlett
  8. Kabbaen er en meteorittstein brukt av de hedenske stammereligionene av nomadene i området - før Mohammeds tid, jammen om muslimene vil innse det.
    Lisa

    SvarSlett
  9. Hvordan muslimer tilber en stein er verre enn alt annet, ha ha ha ha ........

    SvarSlett
  10. Herleg, Børge. Ja, eit influensasvin hadde vore på sin plass, der dei trampar rundt avgudssteinen sin som ein flokk opiumspåvirka fanatikarar rundt ein gullkalv på ein jazzklubb. Det er reint så eg gret når eg tenkjer på kor store brannsår dei kjem til å få nedetter baken i etterlivet. Ja, eg gret mine modige tårar i strie straumer når eg tenkjer på det, for eg er, som deg, så grueleg gla i menneska. Vi får håpe dei tek til vetet om influensasvinet kjem hoppande ut av helvetes inste krins, frådande rundt kjeften av rabies og tek dei.
    Øyvind

    SvarSlett
  11. Hvorfor er alle så kritiske til denne kebbab-steinen i Mekka? Kebbab er kurrant mat det.

    SvarSlett
  12. Aisha:
    Børge er skikkelig ond, det er derfor vi liker ham så godt. :)

    SvarSlett
  13. Til og med muslimer er ikke like teite som artikkelforfatteren

    SvarSlett