søndag 17. mai 2009

Alexander Rybak - ein homofil farsott?



Igjen har vi sett det: Trøysteslause homofile driv skamlaus flørt med H.I.V. i Grand Prix Melody Festival og gjer seg lekker for kamera, med kjoler, kvitsnipp, seigmenndrakter, hundekostymar og vampyrklede. Eg kan ikkje komme på ei anna gruppe i samfunnet som kjem til å få såpass mykje brannsår i etterlivet som det homofile vil erfare. Og det er nettopp difor eg kjem inn i biletet.
No har det seg slik at eg er ørkeslaust glad i mennesket. Eg vaknar opp om natta, svett av kjærleik, og forteller meg sjølv at eg aldri skal gjere ein gut eller ei jente fortred. Eg blir ofte stansa på gata, meist av alt fordi eg har lagt ut eit foto av meg sjølv på den her bloggen, - og dei seier at eg er ”ein god mann, full av fryd over anna menneske sine moglegheiter. Kan du leggje ei hand på skuldra mi?” Eg er på mange måter ein helt. Ein ”frelsar”, vil kanskje nokon kalle meg.
Og slik er det med Grand Prix Melody Festival også. Eg er der ikkje for å øydeleggje, men meist for å ”frelse”. Forskarar har prove at homofili er ein sjukdom (Watson, 1998), og det er på sin plass å gje dei som treng det hjelp til å kome gjennom tragedien. Jesus sa at ein skulle hjelpe dei arme. Og måtte Fanden ta meg dersom eg sviktar det kallet eg føler! Fattige, laushundar, fengselsfuglar, homofile – kom til meg, og eg vil leggje ei varm hand over sjela dykkar.
Grand Prix Melody Festival er sjølvaste sjukehuset for homofile, - berre at det ikkje finnst legar, sjukepleiarar eller psykologar der. Er det der vi skulle ha vore? Vi som er interessert i å frelse?
Eg berre spør!
Noreg, med Alexander Rybak i spissen, har no gått til topps i den her tevlinga i synd og sodomi. Alexander Rybak har sjølv sagt at han ikkje deltek i dei homofile aktivitetene Grand Prix Melody Festival arrangerar, sidan han påstår han ikkje er homofil. Men Alexander Rybak er like syndig som djevelen, - og fiolin har alltid vore eit symbol på djevelsk pakt og sjeleleg terror. Og det finst indikasjonar på at synda kokar under huden på han. I eit intervju med Der Bild (4.5.09) fra Tyskland spør journalisten kva for objektar Rybak meiner liknar på mannslemmet. Her ramsar han opp ei omfattande liste med alt ifrå lyktestolpar til fyrtårn, fleire av shampooflaskane hans heime, nokre insekt han har sett på Discovery, kaktusar dersom du fjernar piggane, ei samanrulla avis, og enkelte soppar han har funne i skogen ved bestemor si . På neste spørsmål, kor han blir spurd om hva objektar som minnar han om skamdelane hjå ei kvinne, seier han resolutt: ”Det interesserar meg ikkje”.
Det er tydeleg kva for linje Rybak legg seg på.
Med bakgrunn i det her vil eg tilby handa mi. Eg vil at dei homofile, båe Rybak og tilhengarane hans, skal oppsøkje meg, og la meg vere god mot dem. For det er gjennom kjærleiken at demonene kan utdrivast.
P.S.det same gjeld for valdteksmenn og pedofile. Berre å ta kontakt.

40 kommentarer:

  1. Ka feila deg ?! Å vera homo er ikkje ein sjukdom !
    herregud du e teit , kossen kan du sei at dei tenge hjelp for a vera da !
    og rettere sagt DU TRENGE MASSE HJELP !!
    skam deg !

    SvarSlett
  2. Hehe, her må du nok tilbake på leksebenken, Anonym! Hørte du ikke hva Børge sa, om at en forsker har bevist at homofili er en sykdom. Et tips: Les inlegget før du betaler deg.

    Eller er du kanskje homofil selv? En kjenner musa på gangen...

    SvarSlett
  3. Dette ble forsket på i 1998. Kanskje det er på tide å oppdatere seg? Å er det ikke om homofili i bibelen? syns jeg husker det? Homofili er ikke en synd, du bare tiltrekkes av det motsatte kjønn. Lær deg noe da? Hvis homofili er en sykdom? hvorfor er det lovlig å gifte seg? Jeg syns dette er uretferdig mot homofilie. Jeg er ikke homofil selv, men mange av mine venner er det, å jeg kan kanskje kalle meg biseksuel. Å slik som jeg ser det, må du innse at vi lever i 2009, ikke 1990-tallet. Å det er også påvist at alle mennesker er bifile. så de vil si, du har en sykdom! Finn ut hvor mange forskere som har funnet ut at homofili ikke er en sykdom å du;) kanskje du får litt lærdom idag å...

    SvarSlett
  4. Watson sin forskarrapport ifrå 1998 - "Men and Sinners - a reliable study of the homosexual relationship among humans" er framleis høgt akta i vitskapsmiljøa rundt omkring.

    Dei aller fleiste av vitskapsfolk er samde om at homofili, slik det framgår i samfunnet no i dag, er ein skavank eller lidning. Mange anna forskarar har sagt at homoseksuell åtferd burde straffast med livstid, sidan det hindrar folketalet å vokse.

    Det her feltet er ikkje enkelt. Men så godt som samtlege forskarar karakteriserar det som ein sjukdom.

    SvarSlett
  5. herreguud assaa.

    SvarSlett
  6. Er dette en spøk? Aldri før har jeg blitt så provosert av å lese et blogginnlegg før etter dette! Selv er jeg homofil og på måten du fremstiller legningen på så skal jeg være nærmere spedalsk?! Hvis du virkelig er en kristen "frelser" så burde du oppdatere livssynet ditt og bringe det inn i det 21.århundre.

    SvarSlett
  7. HERREGUD! Jeg syns teksten var jævlig festlig. Ikke alle som tar humoren tydligvis.

    SvarSlett
  8. Mørkemenn som deg burde låses inne...langt inne...nestekjærlighet og respekt for andre mennesker???joda bare de har penger nok eller er falske nok....eller kan tyne penger gjennom falske ofringer til allerede styrtrike religiøse ledere.

    SvarSlett
  9. Du skrev: "Noreg, med Alexander Rybak i spissen, har no gått til topps i den her tevlinga i synd og sodomi. Alexander Rybak har sjølv sagt at han ikkje deltek i dei homofile aktivitetene Grand Prix Melody Festival arrangerar, sidan han påstår han ikkje er homofil. Men Alexander Rybak er like syndig som djevelen, - og fiolin har alltid vore eit symbol på djevelsk pakt og sjeleleg terror. Og det finst indikasjonar på at synda kokar under huden på han. I eit intervju med Der Bild (4.5.09) fra Tyskland spør journalisten kva for objektar Rybak meiner liknar på mannslemmet. Her ramsar han opp ei omfattande liste med alt ifrå lyktestolpar til fyrtårn, fleire av shampooflaskane hans heime, nokre insekt han har sett på Discovery, kaktusar dersom du fjernar piggane, ei samanrulla avis, og enkelte soppar han har funne i skogen ved bestemor si . På neste spørsmål, kor han blir spurd om hva objektar som minnar han om skamdelane hjå ei kvinne, seier han resolutt: ”Det interesserar meg ikkje”.
    Det er tydeleg kva for linje Rybak legg seg på.
    Med bakgrunn i det her vil eg tilby handa mi. Eg vil at dei homofile, båe Rybak og tilhengarane hans, skal oppsøkje meg, og la meg vere god mot dem. For det er gjennom kjærleiken at demonene kan utdrivast.
    P.S.det same gjeld for valdteksmenn og pedofile. Berre å ta kontakt. "

    Har aldri ledd så mye av en blogg noen sinne!! :)))) Tusen takk for latteren! (går ut fra at dette er den ytterste ironi- for noe annet er umulig- det finnes vel ikke slike mørkemenn som det her i virkeligheten i 2009?)

    SvarSlett
  10. jøss jeg trodde mennesker som deg var utdødd. Eller en utdøende rase. Skremmende at det finnes slike som deg.

    SvarSlett
  11. Heilt enig, Anonym. Ser ingen neste kjærlighet i denne mannen. Det er berre ein som må rakke ned på andre for å føle seg bedre sjølv. Tragisk...

    SvarSlett
  12. Dette må være en ironisk blogg! Hvis ikke så vet hvem som får et helvete for å komme inn hos St.Peter..

    SvarSlett
  13. Eg vel å ikkje ta deg seriøst og freistar å lese innlegget ironisk, satirisk, sarkastisk, alt, men det funkar ikkje - for dette er berre ikkje morosamt, same kor mykje eg freistar å sjå humoren.

    Du har rett nok eit par halvartige formuleringar, men det heile druknar litt i at teksten rett og slett berre er skikkelig overdriven.

    Men du skal ha skryt for å skrive om homofili på nynorsk, det er det ikkje mange som gjer.

    Men eg åtvarar deg - eg har eit grunnleggjande pessimistisk menneskesyn i motsetnad til deg - om at folk er stokk dumme i hovudet og trur alt dei les. Når du skriv slikt som "
    Det her feltet er ikkje enkelt. Men så godt som samtlege forskarar karakteriserar det som ein sjukdom" finst det folk der ute som trur på det, sjølv om det ikkje er meininga. (Eg har til dømes møtt folk som trudde at alle homofile menn likte å kle seg i dameklede fordi dei las det på veven)

    Men for all del, hald fram med å skrive kva du vil, det let til at folk tykkjer dette er morosamt, og det må dei jo få gjere sjølv om eg ikkje tykkjer det er gøy. Men pass deg for folk - dei er stokk dumme i hovuda sine og trur alt dei les!

    SvarSlett
  14. Gjennomsyret av kjærleik?

    Ja syre er det her iallefall, etsende fordervende syre som på ingen måte kan brukes til noe som helst.

    Vi slår deg ut sammen med annen forurensing...

    get real!

    SvarSlett
  15. Kan dere ikke bare gå tilbake til homolekene deres, isted for å hetse Børge hele tida? Dere er faktisk de største taperne vi har i samfunnet! Get a life!

    Stå på, Børge! Vi er mange som liker det du gjør!

    SvarSlett
  16. Hvis dette ikke var ironi, så bør du sperres inne for æreskrenking. Hvis du får bank på gata en dag og jeg tilfeldigvis er til stede vil jeg applaudere.

    SvarSlett
  17. Homofili er en en genetisk og hormonell feilbalanse i kroppen. Men det betyr ikke at de er syke eller mentalt syke eller noe.
    Alle dyreraser ser ut til å ha homofile individer.

    Indianere (som forøvrig er en dyrerase av typen menneske) løste problemet lett ved å la de kle seg i kvinneklær og være hjemme i leiren sammen med kvinnene og gjøre huslige gjøremål. De ble ikke sett rart på ellers.

    SvarSlett
  18. Hohoho! Feilbalanse! Det får ein kalle ein understatement. Eller for å sette det på spissen: "Eg har verte infisert med HIV. Doktoren kaller det ein feilbalanse i kroppen min."

    SvarSlett
  19. Jeg blir deprimert av at mennesker som dette i det hele tatt får lov til å ytre seg. Prøve å hevde at homofili er en sykdom osv.

    Det er bevist at tusentalls arter i naturen har homoseksuelle forhold. Kaller du da alle disse artene syke?

    Jeg gleder meg til en tid da folk med slike nedverdigende meninger er en utdødd rase og blir gransket av historikere for sin intoleranse og proporsjonale usikkerhet.

    LMFAO, kaller seg selv en frelser tilogmed. Folk som dette er psykotiske og ikke tilregnelige. dessverre har de tilgang til kommunikasjonsmidler.

    SvarSlett
  20. verken de som lever i hor , avgudsdyrkere, ekteskapsbrytere eller menn som ligger med menn... skal arve guds rike.. 1 kor 6:9-11 det står ingenting om hvilke av disse synder som er verst eller mindre ill ;) men det står ganske klart at slike handlinger ikke er godkjent av vår herre.. så det går ikke an å si at "vi gjør litt som det som står i skriften , og så hopper vi over det vi ikke liker" skal du være kristen må du også ha en kristen handlemåte. hvis du ikke liker det så la være men ikke kom å hyl og skrik om hvor god kristen du er...

    SvarSlett
  21. "Tru, håp og kjærleik"

    Til alle bortsett fra de som ikke er som en selv er, tydeligvis.

    SvarSlett
  22. En liten kommentar til sitatet: "Det er tydeleg kva for linje Rybak legg seg på.
    Med bakgrunn i det her vil eg tilby handa mi. Eg vil at dei homofile, båe Rybak og tilhengarane hans, skal oppsøkje meg, og la meg vere god mot dem."
    Det er da vakkert og kansje en vel drastsk form for misjon at han vil gi hånda til de homofile ...sett i sammenheng kan man jo bruke ei hånd til mye festlig når han samtidg vil være god mot dei.., for en humor...sier jeg og dog for den undertegnede som er teolog og bosat i Danmark sitter jeg likevel og tenker om dette er helt ironisk eller om mannen er seriøs eller. ...Uanset blir jeg litt glad for at jeg bor i et land som har et litt mer avslappa forhold til hva folk gjør med kjønnsdelene sine. Denne religiøse homofobien er jo helt grotesk "morsom" , og at noen er så optatt av det sier jo mere om deres eget forhold til sex enn så mye annet. Hva med om de dyrket sitt eget sex liv i stedet får å blande seg i andres? Kyss livet og elsk mere, sier jeg bare.

    SvarSlett
  23. Ho ho, folkens! Han bare kødder med oss.
    Han har ihvertfall gitt meg en god latter.

    Satire av beste slag. Legg merke til taggen "tull".

    SvarSlett
  24. Her må eg skyte inn at merkelappen "tull" er meint som ein kommentar til homofili generelt, og Alexander Rybak spesielt. Innlegga mine er ikkje meint som "satire". Eg er like seriøs som ei kvinne som nyst har mista ungen sin utanfor ei skråning!

    SvarSlett
  25. Ah, det er dette det moralsk forvaklede homo-Norge trenger.

    Litt svovelpreken, og nestekjærlighet med pisk.

    Tror jeg må følge denne bloggen, prima lesing :)

    SvarSlett
  26. Fantastisk artig. Du er en god kåsør:) Merkelig at folk ikke tar humoren.

    SvarSlett
  27. "Eg er like seriøs som ei kvinne som nyst har mista ungen sin utanfor ei skråning!"

    - Bloggen din Børge, er virkelig noe spesielt. Har aldri blitt så forvirret angående en bloggs hensikt før... Tok litt tid før jeg så trollet og er fortsatt ikke sikker... Det som irriterer meg mest med deg er at jeg ser at du er altfor smart for meg til å debattere med. Selv om 95% av det du skriver ikke holder mål til å kalles saklig debatt, men påståelige, bestemte, veltale...øh...velskrivende folk som deg kan få meg til å tro på hva som helst. Hadde du enda til hatt lite iq så kunne mann satt deg på plass:)

    Så enten er du det dyktigeste trollet jeg noensinne har sett eller.....
    ...En ond, ond mann som tror han er god og som ikke kan overbivises til noe annet.

    SvarSlett
  28. jeg ber hver kveld... men etter jeg leste denne bloggen din, har bønnene mine fått en litt annen vinkling. nå starte de som dette:
    -fader vår, nå ønsker jeg noe annet enn fred på jord, og godt for meg og andre. nå ønsker jeg bare at du sender 4 store HIV infiserte neger, som kan reise og voldta Børge Tiller Mathiassen. gjerne akkompagnert med sangen farytail. og hvis du får det til, kunne du tattoovert "IDIOT" i panna hans, da hadde jeg og mange andre virkelig kjent den indre varme.
    AMEN

    SvarSlett
  29. Du burde virkelig skamme deg og opne øynene dine. Humoristisk eller ei. Dette var bare for sykt.

    SvarSlett
  30. Dette er jo ikke morsomt, hørte nesten det samme fra Otto J for to-tre år siden. Selve ideen med å bruke homofile som utgangspunkt for Otto-humor er veldig utdatert - men du er slettes ikke strippet for talent.

    De som ikke ser at han prøver å fremstille seg som en slags "syk humorist", bør virkelig skamme seg. Bla bla - next!

    SvarSlett
  31. Det som bekymrer meg mest, er at såpass mange her inne ikke forstår satire... Skru av i det minste noen av skjermene hjemme, og les en bok!

    SvarSlett
  32. Du er en meget, _meget_ syk og hjernevasket mann! Er det noen som trenger frelse her, er det nok deg selv.

    SvarSlett
  33. At det går ann! Tror du ikke gud elsker alle skapninger? Jeg blir KVALM av sånne som deg.

    SvarSlett
  34. Grand Prix Melody Festival??

    Eurovsison Song Contest eller Melodi Grand Prix er navnet, men sånne som deg har vel ikke tid til å få med seg dette.
    All den styggedommen du skriver her, som nedverdiger både den ege og den andre. Og du skal liksom være kristen? I så fall tror jeg du tilhører den fanatiske sekten som herjer i USA, som mener både Svensker og homofile er barn av Satan.

    Munnen og hodet ditt skulle vært vasket med piasavakost og grønnsåpe!!!

    SvarSlett
  35. jeg syns synd i deg... serriøst.. jeg håper du får den hjelpen du trenger til å bli frisk og du skal vite at du er med i mine bønner.

    Og nei, Alexander Rybak er ikke homofil, jeg kjenner han og tro meg når jeg sier, han er ikke interesert i gutter, og for en teit påstand du kommer med! Vær så snil å post en link til bild artikkelen..

    SvarSlett
  36. Dette kunne faktisk like gjerne vært seriøst. Hallvard Kvæven, anyone?

    Synes egentlig litt synd på sistnevnte skrulling. For hvert leserinnlegg virker det som om verden har falt litt mer i grus for ham. Nå har jo som kjent homofile (Satans skaperverk) lov til å gifte seg i Guds hus. Hvis jeg hadde trodd på dette selv hadde jeg blitt dritredd, ettersom det virker som om Djevelen har overtaket for øyeblikket...

    SvarSlett
  37. du er syk i hodet. noen av dere kristene er så syke i hodet, at der er helt skummelt. verden hadde være et bedre sted uten sånne som deg.

    SvarSlett
  38. Her er dobbeltmoral, uintelligens, ønsketenkning, motkjærlighet, blasfemi og ikke minst fordom flettet så ubegripelig sammen at det ikke er mulig å løsne! At noen kan ønske noen så vondt er utenfor min forståelse. Hve gir deg retten til å dele ut synder slik? Spesielt, når du selv er/var en mann av Guds tjeneste? Du begir deg ikke ut på kjærlighetens vei, men syndenes sti med slik slarv. Da den tid kommer, og du står forann perleporten for å svare for deg, håper jeg du blir spurt om hvorfor din kjærlighet er betinget. Et svar som selv du vet, vil sende deg rett til bunns. Thomas

    SvarSlett
  39. Jeg er ikke kristen i det hele tatt...gud forby meg om jeg var. Men, homofili er jo en sykdom. Pr definisjon så må den jo være den. For hvis alle vi hadde vært homser så hadde menneskeheten utdødd. Enkelt og greit. Det er en epidemi som må begrenses.

    SvarSlett
  40. til "yoho"
    feila deg då ?
    du har virkelig problema eg e heller ikkje kristen , eller eg har ingeg religion , men eg synes da skal vere fritt for å vera homo uten at folk dømmer.

    SvarSlett