tirsdag 5. mai 2009

Nina Karin Monsen - ei vaskekone i homokloakken!




Ikveld feirast homoforkjempar Nina Karin Monsen med Prisen for Fritt Ord, og eg vil i det her høve seie nokre ord om filosofen og altruisten som har vore såpass generøs mot Noreg som nasjon. Som forventa vart det gjort skam på utdelinga gjennom høglydte protestar ifrå eit samla korps av valdtektsmenn, kvinnehatsforkjemparar, homofile og fengselsfuglar. Monsen sitt argument om at homofili er spira til sjukdom og katastrofe, og at ein berre kan sjå mot dei gamaltestamentlege historiane om Sodoma og Gomorra for å skjønne kvifor, blir effektivt oversett av kritikarane. Det synast viktigare for ein homofil å ha retten til å tømme kvitgufset sitt utover ryggtavla til ein ”kamerat” enn å faktisk hindre helvetet i å bli ein urokkeleg del av etterlivet.

Det er difor viktig å skjønne det her: Monsen sin pris ligg ikkje fyrst og framst på kampen mot homofili, men meir på kjærleiken til mennesket, og omsorga ho føler for dei som går sjukdom og helvete i møte. Presten Jerida, som Augustin så vent siterar i verket ”Gud sin by”, seier at ”Den som gjer gale mot dei andre, - han skal brenne i helvetes inste krins i minimum 30 år. Men han som gjer gale mot sin eige kropp, i til dømes homofile orgiar eller guttefestar, - han skal ligge i same krinsa til evig tid, og han skal ha det dobbelt så grueleg som anna sjelar.” No kan kanskje den her aforismen synast litt streng og krass. Men kjernen i han er sann.

Presten Jerida fall sjølv som offer for homofil valdtekt i ei bakgate i Ephesus, medan kameratar av valdtektsmannen trippa rundt på brusteinane og flira av heile situasjonen. Ein kan lære av historia, liksom ein bilsjåfør kan sjå i akterspegelet for å danne seg eit billete av det som ligg framme. Tankane går hen til klassikaren ”Apeplaneten”, kor ein av hovudkarakterane mot slutten rir langs ei strand og ser Fridomsgudinna stå halvt grava ned i sanda. Det viser seg at apene, som har befolka planeten dei har reist til, har hamra sund Gudinna, for så å ta med seg overdelen av ho til sin eige planet, for så å grave ho ned. Men fortida grev fram ho, vinden feier sanda vekk med tida til hjelp, og snart viser det seg kva apene har gjort. Fortida har innhenta notida, og hovudkarakteren skrik og jamrar seg, medan han slår med ein ildsint knyttneve i strandkanten: ”Kvifor måtte dykk hogge ho sund før dykk tok ho med dykk?” Er det ikkje litt slik vi føler oss no, - no som vi ser tilbake på tida da homofili ikkje var ein trend, men rett og slett den sjukdomen den alltid har vore?
Nina Karin Monsen har fått den prisen ho fortjener, for i kjærleika hennar til mennesket kan ein sjå eit snev av håp – eit håp om at kvinner ein gong skal sjåast som verkelege menneske, at homofile og pedarastar skal finne hjelp for sjukdomen utan blygsel for å bli døymt, at verda ikkje skal finne restene av ei Fridomsgudinne sønderslagen av aper på ein framad planet.

23 kommentarer:

  1. Du er et sykt, sykt menneske med total mangel på neste kjærlighet....

    Jeg er også kristen, men skammer seg over at du engang får lov til å kalle deg kristen med slike djevelske holdninger.

    hilsen ekte kristen som tror på guds kjærlighet til alle mennesker.

    SvarSlett
  2. Jesus Christ Superstar - dette skal vi greie saman! Eg vil aldri - ALDRI - svikte det kallet eg har om å hjelpe kvart eit menneske. Som eg seier: Både homofile og valdtektsmenn har plass i hjartet mitt! Det her skal vi kjempe oss ut av!

    SvarSlett
  3. Som andre har sagt: Prisen til Monsen er særlig viktig fordi den får resten av samfunnets stinkende meninger opp til overflaten :-)

    SvarSlett
  4. Korleis kan mine "stinkande meiningar" få ansvar for ei avdeling i kommunestyret til ein kjend vestnorsk by, i så fall? Internett er morosamt: Eg, - ein klok mann, og du, - ein hund, kallar kvarandre svarteord over milavstandar! Det kunne ein ikkje tenkt seg for 10 år sidan!

    SvarSlett
  5. Du sier at du elsker alle mennesker og at du er antirasist osv. Men hvorfor elsker du da ikke de homofile? Det er slike skriverier som dette som får unge homofile til og ta sitt liv! Du er ikke kristen som sier noe slikt! Synes synd om deg som er så trangsynt!

    SvarSlett
  6. Eg er, det er det eg er. Eg er ikkje

    homofil,
    heterofil,
    kvinne,
    mann,
    liten,
    stor,
    bisexuel,
    kjønnsnøytral,
    androgin,
    osv osv,

    eg er, det er det EG ER.

    SvarSlett
  7. Du er ein hund! Det er det du er! Men vi skal greie det her, - samans!

    SvarSlett
  8. Du har ett stort problem... Du er en hund!
    Du klarer ikke og svare sakelig på gode spørsmål! Ønsker deg alt vondt ii framtiden!!!

    SvarSlett
  9. Borge Tiller Mathiassen .....dette er interresant...helt pervertert! slikt språkbruk har jeg nesten ikke vært hørt tideligere til tross for alle de obskure situasjoner - opplevelser jeg har vært vitne til.
    For å formulere seg slik må en jo ha sann glede av både sex og perversiteter,og samtidig ha seg frekkhet nok tilå se seg selv som både ren og prektig.
    Som homofil kan jeg bare si dette søpplet er da bare helt ekkelt og må ha sitt opphav i et sykt sinn.
    Nina Karin Monsen Har seg jo og pondus nok til å devaluere små barns omsorgspersoner og hjem - Hun fremsår da også som monstermor - gi dette skinnet rollen i en skrekkfilm- hennes smil vil gi henne stjernestatus!!!!!

    SvarSlett
  10. Berre for akkurat det du sa der no - om at eg var ein hund, skal du brenne, fryse, spiddast gjennom dei allereie sodomiherja alimentærkanalane dine, og hengast på eit torg kor folket kan spytte på deg, fortelle deg kva sårene på leppene dine eigentleg kjem av, og kva den steinharde sjankeren som har omslutta kjønnet ditt i det siste er eit symptom på!

    "Han er ein hund!" seier dei. Og Herren seier dei har rett, gjennom å sette ein olivenbusk i flammar

    SvarSlett
  11. Skal bruke mer krefter på ett avskyelig og forkastelig menneske! Jeg er for god, har ett lykkelig homofilt samliv!
    Kos deg i din egen fordervelse!

    SvarSlett
  12. Er det eg som er forderva? Kos deg med HIV-viruset ditt, som gneg og krafsar i sjela di for kvar dag som går.

    SvarSlett
  13. Du er sjuk og treng hjelp snarast, Børge. Denne bloggen bør eg nesten melde til politiet, for dette er sjikane som er lovstridig.

    SvarSlett
  14. Flott innlegg, Børge! Du får liksom varmen frem i innlegga dine, slik som på onsdagsmøtene :) Aner ikke hvorfor en så varm og kjekk mann kan møte liksom så mye hat. Jeg vet du har rett. Og bare spør meg om du trenger meg til noe - hva som helst :) :) :)

    P.S. Skal vi ha med håndduker på onsdag neste uke, eller får vi liksom låne sånne ting.

    SvarSlett
  15. --------------------------------
    Børge Tiller Mathiassen sa...
    Korleis kan mine "stinkande meiningar" få ansvar for ei avdeling i kommunestyret til ein kjend vestnorsk by, i så fall? Internett er morosamt: Eg, - ein klok mann, og du, - ein hund, kallar kvarandre svarteord over milavstandar! Det kunne ein ikkje tenkt seg for 10 år sidan!

    5. mai 2009 13:37
    --------------------------------

    - Jaja. Jeg mente vel strengt tatt å mene noe om meningene dine. Det var virkelig ikke meningen å bestride dine evner på jobb eller å irritere deg så mye at du følte deg berettiget til å begynne å sette merkelapper på deg selv (klok) og meg (hund).

    Post scriptum utenfor tema: Sjekket forresten profilinformasjonen din og det er alltid fascinerende hvordan de mest ulike mennesker (kloke menn og hunder som meg) er uenige om alt utenom musikksmak... Anbefaler Ockeghem også, og kirkekmusikken til Pergolesi.

    SvarSlett
  16. Til Torunn: Handklede skal med! Vi skal bade, og eg har ikkje sett nokre hyller med klede i parken. Førebu deg på regn!
    Hugsar du kva eg sa om han flekkhunden du drog med på møtet for to veker sidan? Det same gjeld her!

    Til Hunden: Eg har ei plate med The Clerk's Group, kor dei fremførar mellom anna Missa Caput-motetten og Ma Maitresse. Eg bruker lukke døra til kontoret mitt kvar gong eg høyrar Palestrina og Ockeghem, og om nokon kjem inn kjeftar eg på dei

    SvarSlett
  17. Jeg skal tenke på deg Børge når jeg blir penetrert av min 45 år gamle elsker senere idag! Og verken du, Gud eller noen andre får plass i mitt sinn mens det skjer. Ei heller etterpå eller noen annen gang.

    Kos,
    manneleken (19 år)

    SvarSlett
  18. Var Sandra Bullock med i "Apeplaneten"? I tilfelle nei: Da er den vel ikke verdt å se?

    SvarSlett
  19. Sandra Bullock er ikkje med i Apeplaneten, men kompleksiteta hennar, djupa, innsikta for båe framtid og fortid er der. Og det var difor eg sitera filmen på det her viset. Men eg kunne også skreve om dramaet "Medan du låg og sov", som og tek for seg brotet mellom framtid og fortid, konstruksjon og dekonstruksjon.

    SvarSlett
  20. Hei Børge!
    Vil ikke ødelegge moroa, du skriver veldig bra morsomt, men de fleste skjønner jo at dette er tull.. Navnet ditt finnes jo ikke på nettet, bortsett fra i tilknytning til denne bloggen. Og man kan jo ikke finne noen kommunikasjonsansvarlig på nettsidene til Førde kommune. Men du legger jo mye arbeid i denne bloggen da, jeg er imponert over den som et kunstnerisk prosjekt.
    Hvor lenge skal du holde på? Og hvem er du egentlig..?

    SvarSlett
  21. Helt enig med siste anonym! er fantastisk bra skrevet og utrolig humoristisk å lese innleggene og ikke minst kommentarene fra folk som ikke klarer å forstå at det er provokasjoner av høyeste klasse og ikke seriøse meninger. Digger din analyse av slutten på apeplaneten også haha. Denne bloggen er lagt i favoritter!

    SvarSlett
  22. Du minner meg om han der "Svinesen" i Donaldbladene, som svarer litt småfrekt på spørsmål som stilles til han, og setter det på trykk i bladet. Hvorfor kaller du folk en "hund" så ofte? Feks til det diktet overfor, så skrev du som svar at vedkommende var en hund.
    Mener du siklende, lodden og potensielt trofast kjæledyr som elsker eieren ubetinget? Eller er det noe annet i du legger i det "å være en hund"?

    SvarSlett